MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
multi-rename af filer
Fra : Peter Holm

Dato : 06-10-02 11:02

Hejsa,
hvordan omdøber jeg flere filer med et snuptag. Jeg har 60 mp3'er med Kim
Wilde, men de hedder kun "Unknown - Kids in America" etc i Winamp. Hvordan
kan jeg omdøbe, så de alle hedder Kim Wilde forest i filnavnet + titel på
sangen til sidst?

Mvh
Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk

Good Luck - Big Fortune - Long Life

Fra : Ernst Andreasen

Dato : 06-10-02 11:36

Fra : Peter Holm

Dato : 06-10-02 11:54

"Ernst Andreasen" <ernst.andreasen@mail.tdcadsl.dk> wrote in message

> "Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
Kim
Hvordan

Tak, det må jeg prøve. Man kan ikke gøre det i xp ?
Peter

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 06-10-02 12:10

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> kan jeg omdøbe, så de alle hedder Kim Wilde forest i filnavnet + titel på

Jeg bruger et lille program, der hedder Tag&Rename det kan også fikse
tagsene så filerne står rigtigt i winamp. Du kan fx vælge at alle sange skal
hedde "artist - nr. sang" og så gør den det udfra de informationer der
findes i filen.

Jeg har eksperimenteret med flere forskellige programmer, men Tag&Rename er
det mest kraftfulde jeg har set.
http://www.audioutilities.com/tag-rename/tag-rename.htm

Du kan også kigge på et lille program, der hedder mp3renatagger. Det er lidt
lettere, men kan ikke så meget.

--
mvh / k.r.
Kasper Grevsen

Fra : Henning

Dato : 06-10-02 13:53

On Sun, 6 Oct 2002 12:01:59 +0200, "Peter Holm"
> [...]

>kan jeg omdøbe, så de alle hedder Kim Wilde forest i filnavnet + titel på

I en dos-bos? Rename unknown*.* KimWilde*.* ?

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Marianne & Arly

Dato : 08-10-02 21:00

Jeg får mine billeder på cd rom og omdøber dem med dato + billed nr.
Det gør jeg med et lille men effektivt program der hedder namewizard, det
kan omdøbe filer på mange forskelige måde f.eks fortløbende nr. blot ved
tryk på et par knapper.

kan hentes på
http://softbytelabs.com/Frames.html