Hardware fra Bulgarien
Fra : Palle Ravn

Dato : 06-10-02 11:14

Jeg har hørt at hardware i Bulgarien er billigt. Nogen som kender en
internet side jeg kan se på?

/Palle Ravn

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-10-02 11:30

"Palle Ravn" <real@sleepy.dk> wrote in message
> Jeg har hørt at hardware i Bulgarien er billigt. Nogen som kender en
> internet side jeg kan se på?

Hold kægt, hvor du kigger alle andre steder hvor der er billigt hardware....

Jeg ville nu holde mig til Sverige, Tyskland og England

I første omgang, troede jeg det var fordi du skulle på ferie i Spanien, at
du ville købe noget med hjem.. Men jeg ville delme ikke have det godt med,
hvis man skulle købe for magne penge i Spanien, eller for den sags skyld
bulgarien. Er bulgarien medlem af EU?

Fra : Martin K

Dato : 06-10-02 11:43

Bjarke Hansen wrote:
> Er bulgarien medlem af EU?

Ikke pt...

--
Martin K

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-10-02 11:50

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> wrote in message

> Ikke pt...

jamen, så er det udeluket at handle med et sådan land

Fra : Palle Ravn

Dato : 06-10-02 18:31

Hej, håber du er på denne adresse.

// Hold kægt, hvor du kigger alle andre steder hvor der er billigt
hardware....

Jeg troede bare det var billigt i Bulgarien, da min har købt billigt
der.

// Jeg ville nu holde mig til Sverige, Tyskland og England

Hvorfor? Hvordan kan du vide det er billigere? Hvad er der godt ved
disse land, de ligger tæt på så er priserne ikke de samme?

// I første omgang, troede jeg det var fordi du skulle på ferie i
Spanien, at
du ville købe noget med hjem.

På nuværende tidspunkt har jeg en mand i Spanien

// Men jeg ville delme ikke have det godt med, hvis man skulle købe
for magne penge i Spanien, eller for den sags skyld
bulgarien.

Hvorfor ikke det ?

// Er bulgarien medlem af EU?
> Ikke pt...
// jamen, så er det udeluket at handle med et sådan land

Hvorfor udelukker det at handle der ?

Ellers andet som er godt at vide ved handel med udland ?

/Palle Ravn

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-10-02 21:07

> Jeg troede bare det var billigt i Bulgarien, da min har købt billigt
> der.

Ærligt talt ved jeg ikke om priserne er lave i landet.... Men det har noget
at gøre med afgifter over landegrænsen.. Hvis du køber noget i et IKKE EU
land. Skal du betale Dansk moms, told og skat. plus andre gebyrer.. Så det
kan godt løbe op...
> // Jeg ville nu holde mig til Sverige, Tyskland og England
>
> Hvorfor? Hvordan kan du vide det er billigere? Hvad er der godt ved
> disse land, de ligger tæt på så er priserne ikke de samme?

Det er godt fordi det er et EU land, og du frit kan købe hvad du vil. Uden
at få nogen efterregninger fra regeringen... Der er stadig mange ting, der
kan købes billigere i de ovennævte lande.. Men det er jo rigtigt nok, EU vil
jo have samme priser i alle EU lande.. SÅ med tiden, vil priserne nok være
meget mere udlignet.

> På nuværende tidspunkt har jeg en mand i Spanien

Hvorfor for du så ikke din mand til at undersøge priserne i landet?

Eller kigger efter en eller anden prisdatabase ligesom www.edbpriser.dk som
findes i danmark.

> Hvorfor ikke det ?

Hvis det går i stykker fx.. Og du overhovedet ikke være sikker på at få
varerne tilsendt.. De kan gå tabt under turen til Danmark, og mange ting...
Når det ikke er noget EU land, er det nok lidt svært at gøre noget i sidste
ende. Samtidigt med at du bliver fortoldet i hoved og r*v

> Hvorfor udelukker det at handle der ?
Hvis du vil betale, kan man da være ligeglad.

> Ellers andet som er godt at vide ved handel med udland ?

Tjaa,

Fra : Palle Ravn

Dato : 06-10-02 16:59

Bjarke Hansen <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk>

Kan jeg kontakte dig på bjarke_hansen@spamfilter.dk, for så vil jeg
gerne det.

/Palle Ravn

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-10-02 20:32

> Bjarke Hansen <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk>
>
> Kan jeg kontakte dig på bjarke_hansen@******, for så vil jeg
> gerne det.

Gider du godt starte med ikke at publisere min email adresse, UDEN *REMOVE*

Så du kan starte med at slette det indlæg.

Men alle er da velkommen til at skrive en email på ovenstående adresse. Hvis
altså ikke det er SPAM, hvor grunden til *REMOVE* kan findes.

Fra : Palle Ravn

Dato : 07-10-02 20:44

Bjarke Hansen <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev:

>Gider du godt starte med ikke at
>publisere min email adresse, UDEN *REMOVE*

Sorry,-( Jeg er ikkehelt med på alt det her NEWS

>Så du kan starte med at slette det indlæg.

Hvis bare jeg vidste hvordan !

/Palle Ravn