Min Lifetech mus er underlig...
Fra : Ukendt

Dato : 06-10-02 10:30

Købte en Lifetech optisk/trådløs mus i Aldi den anden dag - den er egentlig
super, men den opfører sig liiidt underligt!

Den gik forholdsvis hurtig tør for strøm, blev enig med mig selv om at det
nok skyldtes at batterierne havde lagt i lang tid ... derpå satte jeg den
til opladning, først lyste indikatoren konstant - hvilket også er meningen,
men efter et par timer var der ik' sket noget og indikatoren lyste stadig
konstant. Hvis man vrikker lidt med musen i ladestationen, kan man være
heldig at få indikatoren til at blinke, men efter 4 timers blinken, må der
altså være noget galt - eller hvad !? Ydermere, er sensoren under musen
konstant tændt under opladningen...

Så altså hvis nogen har købt musen som jeg - det ved jeg jo at der er! Så
vil jeg gerne høre om i har samme problemer med opladning, samt om det
virkelig et meningen at den optiske sensor skal være konstant tændt under
opladning ...

mvh

Peter Farsinsen

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-02 10:46

"[7741]Peter Farsinsen" <spam_at_farsinsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vil jeg gerne høre om i har samme problemer med opladning, samt om det
> virkelig et meningen at den optiske sensor skal være konstant tændt under

Ingen problemer med opladning, bortset fra det med kontaktpunkterne - den
skal lige drejes lidt en gang imellem. Den kan godt lyse i ca. et minuts tid
når jeg sætter den til opladning, men den slukker altid på et tidspunkt.

OBS! Ved du (eller andre) hvor man kan hente en Windows XP driver til den
(LT9470) ?
--
Kristian

Fra : h.r

Dato : 06-10-02 11:19

under
------------
ingen problemer med opladning
og sensoren lyser ikke når den lader.

er spændt på ang batt holbarhed efter en ladning
er der nogen der ved noget om det

den kører ellers fint til mit forbrug..

200 KR

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-02 11:21

"kran" <kristian_andersenATtdcadsl> skrev..."

> [...]
tid
> når jeg sætter den til opladning, men den slukker altid på et tidspunkt.

Hmmm tror hellere jeg må få den byttet så!!

> OBS! Ved du (eller andre) hvor man kan hente en Windows XP driver til den
> (LT9470) ?

Jeps, tog mig godt et kvarter at finde ... men here goes...

http://www.anubisline.com/english/art_driversC.asp?id=40159

mvh

Peter Farsinsen

Fra : Alex

Dato : 08-10-02 18:08

Jeg har en magen til. Sensorlyset slukker hurtigt efter at man har sat
den i holderen.

Opladningskontakterne er noget biks med dårlig kontakt. Men det
hjælper en hel del at give dem noget kontaktrens på en vatpind.

I er opladningsprincippet primitivt (lader nok højst batterier 3/4 op)
det er derfor det er så sårbart over for dårlig kontakt. Men man kan
jo tage dem ud i ny og næ og give dem en fuld op/afladning....

Alex