Amitech Scanner - ca 3-4 år gammel måske m~
Fra : Peter Holm

Dato : 06-10-02 09:50

Hejsa,
jeg har den allerførste scammer Amitec i sin tid lavede. Den har ikke noget
nummer jeg kan referere til, så jeg er lidt på bar bund. Den er med PCI-kort
og TWAIN (What ever teh means).
tallene hedder:
Farver: 24bit RGB, 16,7 mill
Opløsning 2400dpi x 2400 dpi interpoleret.

Man kan ikke finde noget om den på Amitechs side - ej heller tror jeg de har
tænkt sig at svare på min mail til dem.
Er der nogen der kender denne, og ved om den funker til winXP. Er den de
100kr værd som jeg vil sælge den for?

Mvh
Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk

Good Luck - Big Fortune - Long Life

Fra : Kurt Lund

Dato : 06-10-02 11:32

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tænkt sig at svare på min mail til dem.
> Er der nogen der kender denne, og ved om den funker til winXP. Er den de

Hej
Amitech laver ikke selv scanner de får dem lavet et andet sted
Og din bliver ikke lavet mere fordi firmaet der lavede gik konkurs
Jeg havde en Anitech 210 usb scanner fra dem, den kunne ikke køre under Win
XP og kom aldrig til det fordi de sagde ved Amitech at firmaet der lavede
den var gået konkurs og der blev ikke lavet nye driver.
Og din er ældre end den jeg havde.

100 kr nej du, man kan købe en ny med 2 års garanti for 350 kr

Kurt

Fra : Peter Holm

Dato : 07-10-02 07:13

"Kurt Lund" <klander@pc.dk> wrote in message

> [...]
> Og din er ældre end den jeg havde.
>
> 100 kr nej du, man kan købe en ny med 2 års garanti for 350 kr

Tak, tror jeg nok
Peter