Lille mikrofon forslag
Fra : Ukendt

Dato : 06-10-02 08:51

Hej

Jeg vil gerne have fat i en lille mikrofon til pc'en. En der kan
placeres/sættes fast på f.eks monitor. Den skal ikke sidde på en stang eller
noget.

Har nogen et forslag til det ?

mvh elvis

Fra : Robert Jensen

Dato : 06-10-02 09:04

"elvis" <-> wrote in message
> [...]
>
> Jeg vil gerne have fat i en lille mikrofon til pc'en. En der kan
> placeres/sættes fast på f.eks monitor. Den skal ikke sidde på en stang

kommer lidt an på hvad du skal bruge den til.
hvis det er til at snakke med andre over nettet, så er et headsæt helt klart
at anbefale, da den anden ellers kan høre sig selv når man snakker.

mvh

Robert

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-02 09:23

Hej igen

Jeg faldt tilfældigvis over en på mp3hardware.dk

For de interesserede er linket her

http://www.mp3hardware.dk/product.asp?product=648&page=1

mvh elvis

Fra : Torkil Halvorsen

Dato : 06-10-02 19:49

> [...]
>
> Jeg vil gerne have fat i en lille mikrofon til pc'en. En der kan
> placeres/sættes fast på f.eks monitor. Den skal ikke sidde på en stang

Hej.
Hvis du sender en adresseret & frankeret prøvekuvert til mig, kan du da få
sådan en af mig.
Det er beregnet til præcis dét du skriver. En lille selvklæbende
"PC-cremefarvet" holder,
hvori mikrofonen placeres med en tynd ca 1 m ledning med stik til lydkort.
En overgang blev de leveret med et bestemt fabrikat PC'er sammen med et
headset.
Du skal nok frankere til "op til 100 g".
Hvis interesseret så reply - så sender jeg adresse

med venlig hilsen
Torkil