ECS K7SEM microATX
Fra : Frederik Sunne

Dato : 05-10-02 15:30

Hej Bundkort kendere!

Jeg er ude efter et billigt, stabilt bundkort til en lille server jeg skal
lave.
Jeg faldt over:
ECS K7SEM microATX som er bygget på SIS 730 cipsættet.

Det koster kun omkring 500 kroner hos it butikken og det har
LAN og grafikkort on-board og audio (selvom jeg ikke skal bruge det).

Er der nogle der kender dette bundkort og har nogle kommentarer, eller måske
har kommentarer omkring SIS 730 chipsættet eller ECS som fabrikant?

Jeg skal installere BSD på den. Er det nogle der erfaringer med den
kombination?

Venlig hilsen,

Frederik Sunne

Fra : Olsen

Dato : 05-10-02 18:06

"Frederik Sunne" <frederik@soundfields.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det koster kun omkring 500 kroner hos it butikken og det har
> LAN og grafikkort on-board og audio (selvom jeg ikke skal bruge det).

Det er et kanon og aldeles fedt og megastabilt bundkort !
Vi har bygget over 700 PC med den type, og kun ganske
få har været defekte.
Det kører bare..og blir' sku' ved...

Kan absolut anbefales !

Fra : Jens C. Hansen [Oden~