Mit Logitech Wingman Formula GP rat virker~
Fra : Jan

Dato : 05-10-02 15:37

Hej

Jeg har et Logitech Wingman Formula GP rat jeg ikke har haft tilsluttet min
pc før nu, nu er det så kommet på - men kan ikke få det til at virke i nogle
spil - min pc finder det slet ikke.

Jeg har prøvet i ovennævnte spil - slet ingen reaktion - skal jeg har
drivere eller noget og hvad gør jeg - jeg har bare sluttet det til min
gameport på bundkortet

Hjælp

Tak

Jan

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-10-02 16:41

"Jan" <jan@surfmail.dk> wrote in message
> [...]
min
> pc før nu, nu er det så kommet på - men kan ikke få det til at virke i

Hvilket OS ?

Har du prøvet at kigge på den CD der fulgte med ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Martin K

Dato : 05-10-02 17:04

Jan wrote:
> [...]
>
> Jeg har prøvet i ovennævnte spil - slet ingen reaktion - skal jeg har
> drivere eller noget og hvad gør jeg - jeg har bare sluttet det til min

Hvis du bruger WinNT, Win2000 eller WinXP *kan* systemet ikke finde det.
Disse understøtter ikke gameporten (hvilket også var grunden til at jeg
skiftede mit gamle rat). Men er der ikke et USB-stik i halen på et Formula
GP?

--
Martin K

Fra : Jan

Dato : 05-10-02 18:26

Nej er er ingen usb stik men kun alm gameport stik.

Jan

Fra : Martin K

Dato : 05-10-02 18:30

Jan wrote:
> Nej er er ingen usb stik men kun alm gameport stik.

Nå ok.. . hvilket OS bruger du?

--
Martin K

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-10-02 06:07

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> wrote in message
> Hvis du bruger WinNT, Win2000 eller WinXP *kan* systemet ikke finde det.
> Disse understøtter ikke gameporten (hvilket også var grunden til at jeg

Hvad er det for noget sludder? Jeg anvender da gameporten under Win2000.

Fra : Martin K

Dato : 06-10-02 10:49

Jesper G. Poulsen wrote:
> Hvad er det for noget sludder? Jeg anvender da gameporten under
> Win2000.

OK... interessant! Jeg kunne bare ikke få mit gamle Logitech Wingman Formula
(det sorte) til at virke under Win2000. Jeg læste på Logitechs supportsider
at det var fordi gameporten ikke var understøttet...

Andet var der såmen ikke i det.

--
Martin K

Fra : Jan

Dato : 06-10-02 15:08

Jeg kører Windows XP

Fra : ZipZap

Dato : 06-10-02 15:36

"> Jeg kører Windows XP

Hvad er så løsningen ??

Jeg har igår forsøgt at for ratet til at virke på knægtens PC uden held. XP
kan godt se ratet, men det kan spillene ikke. Jeg har hentet nyeste driver
hos Logitech.