Welsh terrier søges
Fra : Dullermaren

Dato : 05-10-02 14:25

Hejsa!
jeg søger en Welsh terrier tæve hvalp, hun skal ikke bruges til
udstilling / avl, så det gør ikke det mindste om hun har skønheds fejl,
Hvis der er nogen der har sådan en "dame" , med eller uden papirer, vil
vi gerne høre fra jer. også hvis i bare kender nogen der har welsh
terrier,( de er svære at finde)
Dorte.
bsjessen@post6.tele.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Anja R.

Dato : 05-10-02 16:40

Dullermaren wrote:
> [...]
> papirer, vil vi gerne høre fra jer. også hvis i bare kender nogen der
> har welsh terrier,( de er svære at finde)

Hej Dorte

Du kan prøve at kontakte Elin der opdrætter welsh terrier.
Tlf.: 98977969
Hun bor i Hirtshals.

Venlig hilsen
Anja R.

--
Se mine hunde på:
http://home19.inet.tele.dk/japanese/

Fra : Dullermaren

Dato : 08-10-02 19:36

Tak for svaret Anja R..
Jeg ringede som foreslået til Elin, hun "sendte" mig videre til Hanna
Dolby i Dronninglund
der fik 3 tæve hvalpe i går, så nu er vi "skrevet op" til en lille dame.
Hele familien glæder sig til om 6 uger   når vi skal op og møde hende.
Tusinde tak for hjælpen!

http://www.kandu.dk/