Spiral i Acad .Hvordan??
Fra : Bent Christoffersen

Dato : 21-01-01 20:46

Jeg har brug for at lave en spiral,på Acad 14 eller 2k.Jeg har været igennem
hjælpe filerne.her er der ikke meget at finde om spiral.Ja !,jeg ved godt at
sådan èn kan laves med,med linie bestående af punkter ;men jeg skal bruge
èn,lavet af cirkler og buer.Hvis det er muligt.
Er der nogen der har et godt tips,vil jeg takke meget.

Mvh. Bent Chr.

Fra : Jens Valentin

Dato : 22-01-01 07:59

spiral.lsp er sendt til dig.