Kan man dette??
Fra : speedy

Dato : 04-10-02 20:07

Hej Ng..

Jeg vil gerne kunne gå på internet på mit fjernsyn mens jeg er i min stue
(computer står i et andet rum).

så jeg vil købe et sæt som kan overføre billede fra computer til mit
fjernsyn, hvilket ikke skulle volde problemer.

Men kan man sætte 2 tastetur til 1 pc. 1 med ledning ved computeren og et
trådløst som kan bruges når jeg er i stuen...

Håber nogen kan hjælpe

Fra : Simon...

Dato : 04-10-02 20:10

> Men kan man sætte 2 tastetur til 1 pc. 1 med ledning ved computeren og et
> trådløst som kan bruges når jeg er i stuen...
Du burde i hvert fald kunne med 2 stk trådløse, de skal bare købe på samme
kanal, det andet ved jeg ikke..
mvh.Simon

Fra : speedy

Dato : 04-10-02 20:14

Når du siger samme kanal hvordan finder jeg ud af det..
kører 2 trådløse logitec (som eks.) på samme kanal

Fra : Simon...

Dato : 04-10-02 20:22

> Når du siger samme kanal hvordan finder jeg ud af det..
> kører 2 trådløse logitec (som eks.) på samme kanal

det er vel samme princip som ved trådløse mus, hvor man kan skifte imellem
flere forskellige "kanaler" da
der er taget højde for at flere maskiner i rummet har samme type mus, hvor
de så kan køre på hver deres kanal.
hvis man så sætter 2 mus på samme kanal virker de begge på samme maskine(r).
jeg har set det i funktion med mus, men keyboards
burde være det samme. desuden skal du lige tjekke om signalet på sådan en
fætter er stærkt nok til du kan bruge det i stuen, eller hvor det nu
skulle være. Det skal under alle omstændigheder ikke være infrarød
overførsel (ved jeg ikke om de bruger mere, men der er i hvert fald også
radio
styring, og det er vidst der du skal kigge, eller andet der kan gå igennem
mure).

mvh.Simon

Fra : speedy

Dato : 04-10-02 20:31

Jeg takker mange gange for hurtig svar

Fra : Kasper

Dato : 04-10-02 20:42

Hej

Jeg har ikke meget erfaring inde for dette område, men jeg har prøvet at
navigere i windows på et fjernsyn, og pga. den meget ringe opløsning der er
på et fjernsyn kunne jeg ikke læse meget af skriften. Hvis man skal surfe på
nettet vha. et fjernsyn vil jeg tro at det bliver næsten umuligt at læse
noget form for tekst.

Det var bare noget der lige slog mig.

Mvh.

Kasper

Fra : Leony

Dato : 05-10-02 21:07

"Kasper" <FJERNhovedude@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

> nettet vha. et fjernsyn vil jeg tro at det bliver næsten umuligt at læse

Dette er også min erfaring.
Tekst står meget dårligt. Man kan selvfølgelig bare ændre skrifttypen til
stor, men så går lidt af fornøjelsen af.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-10-02 21:07

"speedy" <mhl@besked.com> wrote in message
> Men kan man sætte 2 tastetur til 1 pc. 1 med ledning ved computeren og et
> trådløst som kan bruges når jeg er i stuen...

Jeg har en PS/2-mus og en USB-mus på samme maskine, på samme tid og de
virker begge. Besvarede det dit spørgsmål?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen