Altavista backend...
Fra : :: Gulvbolden :: ofc~

Dato : 24-02-01 17:42

Hejsa!

Jeg havde engang et script der virkede som en backend til altavista.

Altså man kunne søge i deres database uden at se deres reklamer eller andet.

Jeg mener jeg fandt det på mbn.dk, men der er det ikke.

Er der nogen der har det??

--
mvh. Søren Nielsen - webmaster @ http://ofc-junior.com - snie@hockeymail.com
** Håndbold. Sportens svar på en vandhane, der drypper! **

Fra : Niels Andersen

Dato : 25-02-01 10:31

":: Gulvbolden :: ofc-junior.com" <snie@hockeymail.com> skrev i en
meddelelse news:9792nq$119b$1@news.cybercity.dk...
> Jeg havde engang et script der virkede som en backend til altavista.
> Altså man kunne søge i deres database uden at se deres reklamer eller
andet.

Prøv at se på hotscripts.com og zend.com.

Men ellers så jeg noget engang på freshmeat.net, kan dog ikke huske om det
var Perl, C eller hvad det var for noget.

Mvh.

Niels Andersen

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 25-02-01 10:55