Hobbyudstilling!
Fra : signe sørensen

Dato : 04-10-02 18:24

Hejsa..

Ja nu kunne jeg ikke dy mig længere..

Nu skal Inger Kaya og jeg kører helt til Højby for at kigge på alle de
dejlige missere, og det kunne jo være rart at vide hvem herinde fra
som også havde tænkt sig at kigge derud. Og ikke mindst hvem der tager
katte med :)

Håber I vil fortælle mig/os det!

Vi ses søndag.

Hilsen fra Signe
Og Inger som ikke ved jeg har skrevet dette indlæg :p

Fra : Louise Viborg

Dato : 04-10-02 18:31

Hej Signe!
Ja, det var jo planlagt, at Jakob og jeg skulle derover og kigge, men vi
skal til fødselsdag imorgen Håber dg stadig, at jeg kan lokke ham
med et lille smut om formiddagen

Venlig hilsen
Louise Viborg
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 04-10-02 19:25

Hej!!

Vi kommer med et styk kat: Mitzy!!

Hilsen
Heidi og Mitzy, der ikke aner at hun skal på udstilling.

Fra : Jesper & Pernille

Dato : 04-10-02 22:06

Som nogle vil vide så kommer vi med alle vores fire skønheder *S*

/Pernille