Pabst 8412NGL
Fra : David Rasmussen

Dato : 04-10-02 13:20

Jeg er kommet i besiddelse af en Pabst 8412NGL blæser. Jeg ved ikke helt
hvad jeg skal bruge den til, da mit kabinet er koldt nok i forvejen. Men jeg
overvejer at udskifte en af de blæsere jeg har med denne nye. Den der larmer
mest i mit HX08-kabinet er PSU-blæseren. Kan man bruge Pabst 8412NGL som
PSU-blæser i HX08?

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 04-10-02 13:37

"David Rasmussen" <pinkfloydhomer@yahoo.com> skrev
> [...]
larmer
> mest i mit HX08-kabinet er PSU-blæseren. Kan man bruge Pabst 8412NGL som

Ja, læs evt. mere om hvordan du gør i tråden

mvh
Peter

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 04-10-02 13:41

"Chuke Mimergolf" <spam@nej.for.pokker> skrev

> Ja, læs evt. mere om hvordan du gør i tråden

Ja, det var selvfølgelig et link til selve spørgsmålet - her er et af svarene
(mit eget : news:an3u1e$s0n$1@sunsite.dk
Tråden hedder "Udskiftning af blæser i AOpen HQ08 kabinet", men da de to
kabinetter HQ08 og HX08 er ens, med undtagelse af fronten, er proceduren den
samme.

mvh
Peter

Fra : David Rasmussen

Dato : 04-10-02 14:52

David Rasmussen wrote:
> [...]
> denne nye. Den der larmer mest i mit HX08-kabinet er PSU-blæseren.
> Kan man bruge Pabst 8412NGL som PSU-blæser i HX08?

Kan du poste et link til tråden via google groups?

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 04-10-02 14:56

"David Rasmussen" <pinkfloydhomer@yahoo.com> skrev

> Kan du poste et link til tråden via google groups?

Naturligvis: http://makeashorterlink.com/?O13123102

mvh
Peter

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 04-10-02 15:00

"Chuke Mimergolf" <spam@nej.for.pokker> skrev

> Naturligvis: http://makeashorterlink.com/?O13123102

Æhhh... Det var jo den forkerte, jeg torsk

Den rigtige kunne jeg imidlertid ikke lige finde, men er postet her i gruppen
d. 28/9-2002 under navnet "Udskiftning af blæser i AOpen HQ08 kabinet" af
Thomas Finnerup.

mvh
Peter

Fra : David Rasmussen

Dato : 04-10-02 16:55

Chuke Mimergolf wrote:
> [...]
>
> Den rigtige kunne jeg imidlertid ikke lige finde, men er postet her i
> gruppen d. 28/9-2002 under navnet "Udskiftning af blæser i AOpen HQ08

Det er også ligemeget nu... Nu har jeg nemlig skiftet blæseren :)

Jeg håber at det er nok til at holde strømforsyningen kold.

/David