NT 4, seriel til USB
Fra : Steffen Sørensen

Dato : 04-10-02 11:39

Hvordan kobler jeg en USB enhed på en NT 4 maskine, der kun understøtter den
serielle port?

/Steffen

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 04-10-02 13:24

"Steffen Sørensen" <steffen_soerensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvordan kobler jeg en USB enhed på en NT 4 maskine, der kun understøtter
den
> serielle port?
>

> /Steffen
Nu ville det hjælpe hvis du skrev hvilken USB enhed du snakker om. Men man
kan købe en USB<=>seriel konverter, om din enhed kan køre gennem sådan en
ved jeg ikke.

Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002

Fra : Steffen Sørensen

Dato : 04-10-02 14:15

Det er en Pocket PC.

Jeg har søgt efter en seriel<=>USB konverter, men har kun fundet det
modsatte (fra USB på pc til serielle enheder).

Jeg har også fundet noget software der påstår at kunne løse problemet:
http://store.bsquare.com/catalog/index.cfm?fuseaction=catalog&parent_id=127

Nogen erfaringer?

/Steffen

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 04-10-02 17:26

> [...]
> modsatte (fra USB på pc til serielle enheder).
>
> Jeg har også fundet noget software der påstår at kunne løse problemet:

Sorry, jeg kører selv med win98, W2K og XP så jeg har ingen USB problemer...

Fra : Hans

Dato : 04-10-02 14:42

"Steffen Sørensen" <steffen_soerensen@hotmail.com> wrote in message
> Hvordan kobler jeg en USB enhed på en NT 4 maskine, der kun understøtter
den
> serielle port?

Hvad er det for en USB enhed?

--
mvh, Hans

Fra : Henning

Dato : 04-10-02 21:35

On Fri, 4 Oct 2002 12:38:44 +0200, "Steffen Sørensen"
<steffen_soerensen@hotmail.com> wrote:

>Hvordan kobler jeg en USB enhed på en NT 4 maskine, der kun understøtter den
>serielle port?

Så hut jeg visker kom der på et tidspunkt en uofficiel work-around til
NT4 mht. USB. Den virkede på Logitec-mus er jeg sikker på!

Henning
hsb(at)image.dk