Nogen der kan hjælpe med at finde en "Bull~
Fra : Martin Nielsen

Dato : 04-10-02 00:48

Nogen der kan hjælpe mig med at finde en bull terrie miniature?

Jeg har kikket på Dansk kennel klubs hjemmeside, men der er sjældent nogen
til salg der.
Er de meget svære at få fat i?

mvh.
Martin Nielsen

Fra : Nina El Falaki

Dato : 04-10-02 16:57

Jeg tror kun det er kennel Sablo, der opdrætter mini bullterrier i Danmark.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : betterbrand

Dato : 08-10-02 19:36

Der er flere opdrættere af Miniature Bull Terriers i Sverige. Besøg den
svenske Bull Terrier klubs hjemmeside

http://www.incanto.se/svenska.bullterrierklubben/

Du skal nok ind på de enkelte opdrættere's hjemmesider for at se, om de
også opdrætter miniatures - eller skriv til en fra klubbens bestyrelse.

http://www.kandu.dk/