j script i form
Fra : kaspar kromann

Dato : 03-10-02 22:17

Hej håber der er nogen som kan hjælpe.

Jeg sidder med et site hvor jeg gerne vil have folk kan sende en mail fra
ved brug af form2mail,
udover navn og adresse og alt det andet, indeholder denne form også et
'tekstarea' hvori jeg har har noget jscript som henter data fra en database.
Nu er mit spørgsmål har jeg mulighed for at bestemme hvorledes disse data
skal, placeres i textboxen, lige nu står de meget frit uden nogen form for
højre eller venstre justering, jeg vil gerne have mulighed for at venstre
stille det og lave tvunget line skift.
Er der nogen som kan hjælpe med dette, eller evt. har et bedre forslag.

mvh
kaspar kromann