7v til psu blæser på et codegen 6013 kab~
Fra : Kim

Dato : 03-10-02 19:51

hej,
jeg overvejer at skaffe mig et codegen 6013 kabinet, men fra andres
indlæg virker det som om blæseren i psu'en larmer en del.

Er der nogen som har erfaringer med at sætte denne psu blæser til 7v?

Hvordan er larmen da?

vh
Kim

Fra : Jacob Larsen

Dato : 05-10-02 23:24

On Thu, 03 Oct 2002 20:51:24 +0200, Kim <ljkadf@lskdfljsdf.dk> wrote:

> [...]
>indlæg virker det som om blæseren i psu'en larmer en del.
>
>Er der nogen som har erfaringer med at sætte denne psu blæser til 7v?

Indtil for ikke så længe siden larmede min maskine så meget, at jeg
ikke kunne skelne PSU blæseren fra det andet, men små test jeg har
lavet har vist, at det virker ok at gøre det. Den er ret stille ved
7V. Nu har jeg dog selv taget skridtet fuldt ud og skiftet den ud med
en papst ultra high output ved 5V. Så kan jeg nemlig også skrue op når
der kræves noget mere.

/Jacob Larsen