ghost
Fra : Christian Catu

Dato : 03-10-02 19:17

Jeg er ved at lave en godt af min primære hd. Den er splitte op i 2
partitioner (1 på 10 GB til windows og 1 på 30 gb til diverse). Jeg tager et
image af begge hd'er (fordi der er fejl på disken), og skal bagefter have
det over på en ny (identisk) disk, men der er ikke defineret partitioner,
ligesom den heller ikke er formateret. Er der noget specielt jeg skal være
opmærksom på når jeg genskaber disse data. De er blevet gemt som image fil
på min sekundære disk.
Jeg bruger Ghost 2003

Tak på forhånd

/Catu

Fra : Klaus

Dato : 03-10-02 19:42

"Christian Catu" <catu@NOSPAMworldwidenerds.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> opmærksom på når jeg genskaber disse data. De er blevet gemt som image fil

Du skal vel bare tage en Ghost af hele disken i stedet for de enkelte
partitioner. Så "genskabes" formattering og partitionering på den nye disk.
Klaus

Fra : Christian Catu

Dato : 03-10-02 20:04

"Klaus" <hebs@besenet.dk> wrote in message news:ani305$2nf$1@sunsite.dk...
> Du skal vel bare tage en Ghost af hele disken i stedet for de enkelte
> partitioner. Så "genskabes" formattering og partitionering på den nye
disk.
> Klaus

Tak for det, det var præcis det jeg gerne ville høre. Jeg har lige kørt
validering, og der er heldigvis ikke noget galt

Fra : Michael Hyldsgaard

Dato : 03-10-02 20:00

"Christian Catu" <catu@NOSPAMworldwidenerds.dk> wrote in message
> [...]
> opmærksom på når jeg genskaber disse data. De er blevet gemt som image fil

Jeg ville nok lige køre en validering på de image-filer du laver... specielt
når der er fejl på disken... det ville være surt, hvis image-filerne ikke
fungerede...

/Michael
http://www.jirty.dk