Advarsel mod Team Outdoor
Fra : Charlotte og Jesper

Dato : 03-10-02 19:06

Dette bare for at advare alle mod at handle med Team Outdoor.
Jeg bestilte og forudbetalte varer for 450,- kr den 23. august og har intet
hørt fra dem siden. Jeg har to gange ringet og rykket og har begge gange
fået besked om at de ville ringe tilbage. Men intet sker.
Venlig hilsen
Jesper

Fra : NooB

Dato : 04-10-02 11:06

skummelt

Fra : Karsten

Dato : 04-10-02 16:00

jeg har aldrig haft problemer

--
Karsten Abrahamsen
pa2@image.dk

Fra : Leif

Dato : 04-10-02 18:01

Bestilte lige lidt småting i onsdags - mon ikke de kommer i morgen.....

Virker ellers vældig flinke.

Mvh, Leif

Fra : Charley Braun

Dato : 09-10-02 19:42

sorry deres Netshop er til salg.

Fra : Charley Braun

Dato : 08-10-02 21:12

ser lige de har sat deres home page til salg i
dk.marked.kommerciel.lystfiskeri så det går nok ikke så godt for dem.

mvh
Charley.