Tilføje Indy til Delphi 5.0 ?
Fra : SpookiePower

Dato : 03-10-02 18:02

Jeg køre med Delphi 5.0 professional og har været inden på
http://www.nevrona.com/indy/dowload/90.html og DL Indy 9.0

Ifølge installationsvejledningen skal jeg gennem disse tre punkter. Men jeg
har
problemer ved punkt 2. Jeg kan godt finde DclIndy*.bpl filen, men hvordan
pokker installere jeg den ? Det hjælper ikke at dobbeltklikke på den, så det
går jeg ikke udfra er løsningen. Nogle som har et tip ?

1. Run the appropriate batch file for your Borland Product.
Delphi 5.0 - c:\Indy\Source\Fulld5.bat

2. In your Integrated Development Evnornment, install the DclIndy*.bpl which
is located in the appropriate directory. Those are:
Delphi 5.0 - c:\Indy\d5

3. Add the appropriate directory from the ones listed above to your library
path. To do this, click Tools|Environment Options...|Library. Just add the
directory in Library path to end of the path preceded by a ";" such as:
;c:\Indy\d5

Fra : Carl Pedersen

Dato : 03-10-02 22:36

Start Delphi
Vælg Component/install package
I den nye box vælges ADD og vælg file dclIndy50 og open

Mvh
Carl

Fra : SpookiePower

Dato : 05-10-02 17:25