Opdatere Award BIOS
Fra : \(4913\) Jørgen Mads~

Dato : 03-10-02 16:25

Hej Hej
Opdatering af Award BIOS
Er der nogen ,som kender en Internetadresse, hvor man
gratis kan hente en opdatering til ovenstående BIOS.
Takker på forhånd.
Mvh.
Jørgen

Fra : John

Dato : 03-10-02 17:14

"(4913) Jørgen Madsen"

> Opdatering af Award BIOS
> Er der nogen ,som kender en Internetadresse, hvor man
> gratis kan hente en opdatering til ovenstående BIOS.
> Takker på forhånd.

Award BIOS sidder på mange bundkort ....så derfor, hvis du istedet nævner
navnet på dit bundkort ville det nok være lettere, det er nemlig sådan at de
fleste fabrikanter af bundkort på deres hjemmeside har en downloadsektion
med biosupdateringer, jeg vil anbefale dig den løsning frem for alternativt
at finde opdateringer på tilfældige hjemmesider da du ikke selv ved hvad
disse indeholder !

selv har jeg ASUS boards og henter mine opdateringer her :
ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/BIOS/ det er meget vigtigt at du får den
rette opdatering til din BIOS ellers kan det ende galt !

typisk program til opdatering af Award hedder aflash.exe og filen som du
skal bruge til opdatering kan eks. hedde 031002.bin, den kan også have et
efternavn der består af tal som eks. 031002.001, der er tale om binære filer
!

Hvis du ønsker mere hjælp så kom med navnet på dit bundkort ? så kan gruppen
her lettere hjælpe dig

John