problem med "ingen tekst" ved upload af bi~
Fra : Prinz Ali

Dato : 03-10-02 15:13

Hejsa alle

Når jeg ligger billeder op i albummet så står der "ingen tekst" ved det
første billede. Men jeg har skrevet en tekst. Hvorfor?

Er der en max for tegn eller hvad gør jeg forkert? De andre billeder virker
fint

-Ali

Fra : Jette

Dato : 03-10-02 22:32

"Prinz Ali" skrev:
> Når jeg ligger billeder op i albummet så står der "ingen tekst" ved
det
> første billede. Men jeg har skrevet en tekst. Hvorfor?

Jeg vil godt lige se den tekst du skriver... kan du gengive den
nøjagtigt? Så kan det være jeg kan spore mig ind på problemet.

Mvh. Jette

Fra : Prinz Ali

Dato : 03-10-02 23:02

jeg kan ikke gengive, da jeg har glemt, men hvad kunne det være. i må ha
stødt på det før

-Ali

Fra : Jette

Dato : 04-10-02 22:43

"Prinz Ali" skrev:
> jeg kan ikke gengive, da jeg har glemt, men hvad kunne det være. i må
ha
> stødt på det før

Nej, jeg har ikke fået henvendelser fra andre omkring dette problem...
men det lader også til du har fundet ud af det.... i hvert fald kan jeg
fint se alle dine tekster.

Mvh. Jette

Fra : Prinz Ali

Dato : 04-10-02 23:02

Det er problemet ved det første billede ikke med resten, men ligemeget, jeg
kan fixe det alligevel.

men tak for hjælpen