Aldi's USB memory drive (Medion)
Fra : Johnny Haugaard

Dato : 03-10-02 12:31

Hej

Jeg har købt en sådan dims og ville nu prøve det medfølgende lille program
"Flash Mail" men jeg syntes ikke lige det funker sådan rigtigt godt.

Jeg får en masse fejlmeddelelser "not a valid date" noget i den retning.

Samtidigt kan jeg ikke få alle mine mails med over.

Nogen der kender programmet og har en løsning, eller evt andre programmer
der kan det samme.

mvh haug

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 09-10-02 07:09

"Johnny Haugaard" <hau@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Samtidigt kan jeg ikke få alle mine mails med over.
> Nogen der kender programmet og har en løsning, eller evt andre programmer
Jeg har selv anskaffet en sådan, men har ikke brugt den endnu.
Ved købet hos Computercity fik jeg oplyst, at der skulle indtastes
fire 1111 (ettaller) som password.
Mon det er her problemet ligger?

Bjarne