3com Router til både PPPoE og PPPoA(?)
Fra : Lennart

Dato : 03-10-02 10:32

Hejsa gruppe

Så lige denne meget billige 3Com router hos Itbutikken.
http://dk.itbutikken.dk/default.asp?varenr=c20720066

Der står at den både har PPPoE og PPPoA, er det ikke meget sjældent at en
router kan begge "protokoller"?

Kan jo snildt bruges til NE 1!

MVH
Lennart

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 03-10-02 11:41

Således skrev "Lennart" <nonono@nopsam.dk.dk> i
dk.edb.internet.udbydere.xdsl Thu, 3 Oct 2002 11:32:28 +0200:

>Der står at den både har PPPoE og PPPoA, er det ikke meget sjældent at en
>router kan begge "protokoller"?
>
>Kan jo snildt bruges til NE 1!

Ifølge
<http://www.3com.com/prod/dk_DK_EMEA/detail.jsp?tab=features&sku=3C855-US>
kører den kun PPPoE, så det er vist en trykfejl hos It-butikken.

Knud
--
"That was, I said, that was a JOKE son!"
-- Foghorn Leghorn

Fra : Lennart

Dato : 03-10-02 12:03

> Ifølge
> <http://www.3com.com/prod/dk_DK_EMEA/detail.jsp?tab=features&sku=3C855-US>
> kører den kun PPPoE, så det er vist en trykfejl hos It-butikken.

Ok, jeg checkede ikke lige med 3Com. Synes da heller ikke jeg havde hørt om
det før.

Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 11-10-02 12:22

"Knud Winckelmann" <knud@fabel.dk> wrote in message

> Ifølge
> <http://www.3com.com/prod/dk_DK_EMEA/detail.jsp?tab=features&sku=3C855-US>
> kører den kun PPPoE, så det er vist en trykfejl hos It-butikken.

Så hvad betyder det? Jeg har BoomTown ADSL - er vist det samme som som NE?
Kan jeg så bruge den?

/Rolighed

Fra : Cubus

Dato : 11-10-02 15:20

> Så hvad betyder det? Jeg har BoomTown ADSL - er vist det samme som som NE?
> Kan jeg så bruge den?

Ja. BT kører PPPoE og det kan routeren også finde ud af.

Fra : Rune Klausen

Dato : 04-10-02 14:59

"Lennart" <nonono@nopsam.dk.dk> wrote in message
> Hejsa gruppe
>
> Så lige denne meget billige 3Com router hos Itbutikken.
> http://dk.itbutikken.dk/default.asp?varenr=c20720066

Jeg har den som er på billede, og den kan ikke klare PPPoA

Men bortset fra det så fungere den ganske glimrende sammen med PPPoE :)

-Rune