Lifetec LT9470
Fra : LarsThorhauge

Dato : 03-10-02 11:02

Jeg har købt en Lifetec LT9470. Jeg har set at en Peder herinde har
fortalt han også har købt en, og at den fungerede (Hulubulu, Peder, hvor
er du henne?). Jeg har imidlertid det problem, at driveren der fulgte
med ikke fungerer. Jeg har også downloadet en driver på Medion.de, men
den fungerer heller ikke. Kan nogen hjælpe?

Mvh. Lars, der snart kaster musen ud af vinduet!

http://www.kandu.dk/

Fra : \(2791\) Peder

Dato : 03-10-02 11:30

Hej Lars - Jeg er her!
Send mig din email addrs - så vil jeg da gerne sende dig den driver jeg
har - den virker ihvertfald!

Fra : DownLoader

Dato : 09-11-02 11:01

Hej Peder,

Er det stadig muligt at få et kopi af dine driver til LifeTec LT 9470
USB Mouse.
Dette er fordi mine heller ikke virker.

Mvh.

DownLoader

http://www.kandu.dk/

Fra : \(2791\) Peder

Dato : 09-11-02 14:40

Send mig din email - har prøvet at sende til nedenstående men fik den retur
, at den ikke kunne levere!
Så finder vi ud ad noget!

Fra : PGaard

Dato : 14-11-02 20:44

"\(2791\) Peder" skrev d. 03-10-02 11:30 dette indlæg :
> Hej Lars - Jeg er her!
> Send mig din email addrs - så vil jeg da gerne sende dig den driver
> [...]
Jeg har også problemer med min lt9470
Den virker, men bare ikke på den rigtige måde, da jeg ikke kan få scroll
hjulet til at scrolle siden op og ned, men kun ned og til siden !! Skide
irriterende.
Så hvis en af jeg ville være så rar at sende driveren til mig, ville jeg
være meget taknemmelig !!!
Mvh Palle p.gaard@mail.tele.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : PGaard

Dato : 14-11-02 20:48

> [...]
> Hej Lars - Jeg er her!
> Send mig din email addrs - så vil jeg da gerne sende dig den driver

Hej Peder
Vil du ikke være rar at sende mig den driver til min lt9470 optiske mus,
da jeg ikke kan få den til at fungere ordentligt !!
Med venlig hilsen Palle p.gaard@mail.tele.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : mariandk

Dato : 06-04-03 21:51