Råd til køb af strømforsyning!
Fra : JL

Dato : 03-10-02 10:30

Hello,

Hvilken strømforsyning er den mest støjsvage til ca. 1000,- kr.

Den må gerne "larme" blæse når der er heavy load på PC'en men når man blot
surfer nettet kunne de være rart med stilhed...

//Jørgen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 03-10-02 10:38

"JL" <jorgen_larsen@hotmail.com> crashed Echelon writing

> Hvilken strømforsyning er den mest støjsvage til ca. 1000,- kr.
>
> Den må gerne "larme" blæse når der er heavy load på PC'en men når man
> blot surfer nettet kunne de være rart med stilhed...

Her er et udbud http://www.studiedata.dk/group.asp?group=131

Har selv købt flere af Q-tech's når de gamle Aopen PSU'er begyndte og larme
og de siger faktisk næsten ingenting.

--
Bjarke Andersen

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 03-10-02 11:29

Bjarke Andersen wrote:

> Har selv købt flere af Q-tech's når de gamle Aopen PSU'er begyndte og larme
> og de siger faktisk næsten ingenting.

Hvad har du så gjort af de gamle?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 03-10-02 12:23

"Jens C. Hansen [Odense]" <greylion@gmx.net> crashed Echelon writing

> Hvad har du så gjort af de gamle?

SMidt dem ud som elektronik affald :) Har desværre ingen på lager, ellers
kunne du sagtens have fået.

--
Bjarke Andersen

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 03-10-02 12:36

Bjarke Andersen wrote:
> "Jens C. Hansen [Odense]" <greylion@gmx.net> crashed Echelon writing

> SMidt dem ud som elektronik affald :) Har desværre ingen på lager, ellers
> kunne du sagtens have fået.

På grund af en larmende blæser.. intet under at nogen kalder det her et
køb-og-smid-væk-samfund.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 03-10-02 13:09

> På grund af en larmende blæser.. intet under at nogen kalder det her
> et køb-og-smid-væk-samfund.

Heh, nu var det sådan at jeg med den første der begyndte og larme prøvede
at skifte selve blæseren med en 80MM Papst, hvilket ikke ville gå godt
fandt jeg ud af (den passede ikke ind og det gjorde stikket ej heller).
Derfor valgte jeg så at skifte hele PSU'en.

--
Bjarke Andersen

Fra : Robert Jensen

Dato : 03-10-02 13:55

"Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> wrote in message
> [...]
> fandt jeg ud af (den passede ikke ind og det gjorde stikket ej heller).
> Derfor valgte jeg så at skifte hele PSU'en.

Har selv skiftet min aopen psu'es blæser ud med en 80 mm papst.
Ingen problemer der.
Hvis jeg stod og skulle tila t købe en ny psu, ville jeg finde den billigst
med det største antal w og så købe en 80 mm papst 12 db, og skifte den ud
med.

så siger den igenting

mvh

Robert

Fra : Karsten Jensen

Dato : 03-10-02 14:00

Hi Jens C. Hansen [Odense], du skriver:

> På grund af en larmende blæser.. intet under at nogen kalder det her
> et køb-og-smid-væk-samfund.

En larmende blæser er ikke nogen bagatel, hvis man skal høre på den i
timevis hver dag....Jg var selv parat til at købe ny PSU, indtil jeg
fandt en ny blæser til at sætte i PSUen.

--
Karsten Jensen

Ved svar pr. email, fjern 1.
When replying by email, remove 1.