Problem med Mozilla 1.1
Fra : Jan

Dato : 03-10-02 09:05

Hej

Jeg har opdaget et lille problem med Mozilla 1.1
På siden http://mag1.cabo.dk/51/ skal der over billedet været en tekst, som
er lavet i WorldArt og gemt til et gif billede.
Dette gif billede bliver ikke vist i Mozilla, hvorimod andre gif billeder
gør.
Der er heller ikke problemer i IE.

Hvad kan der mon være galt ?

vh
Jan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-10-02 09:29

Thu, 3 Oct 2002 10:04:37 +0200, skrev "Jan" <jsle@hotmail.com>:

>Jeg har opdaget et lille problem med Mozilla 1.1
>På siden http://mag1.cabo.dk/51/ skal der over billedet været en tekst, som
>er lavet i WorldArt og gemt til et gif billede.

Muligvis fordi, der ikke er angivet en enhed på position, det
skal der være.

skal være left: 112px; top: 9px

Spørgsmålet hører ikke lige hjemme her, så jeg sætter fut til
Frontpagegruppen, news:dk.edb.internet.webdesign.frontpage, hvor
svar herpå vil blive bragt.

Fut = Follow up to/Opfølgning til

Fra : Stig Nygaard

Dato : 03-10-02 17:55

Hej!

Knud Gert Ellentoft wrote:

Uden at have set resten af koden, så tror jeg "z-index: -1" er
problemet. Mozilla har det vist ikke så godt med negative z-index.

Sorry ang. FUT, men jeg har ikke FrontPage gruppen, og har i øvrigt også
svært ved at se hvorfor den er relevant her (selvom siden muligvis er
lavet i FrontPage som jeg i øvrigt ikke kender af andet end navn).

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk