Regning fra WORLD ONLINE :-(
Fra : Jacob

Dato : 05-01-01 13:16

Jeg tilmeldte mig wo adsl en gang i sommers og ja jeg skrev under på
bestillingen.
men da stofa kom med et tilbud ville jeg beholde mit stofa og sagde adsl
bestillingen op

Så Nu skal jeg betale for UBERETTILIG opsigelse 500,-
Jeg har ringet til wo, og de siger det er teledanmark manden (Rå kobber
Manden)
der skal ha 500,-

Det der er lidt TRÆLS, er at han ikke nåede at komme inden jeg sagde mit
abb. op

SÅ JEG betaler altså for ????

OK regler om opsigelse --------> ja men ----->

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 05-01-01 13:24

Den Fri, 5 Jan 2001 13:16:21 +0100 skrev "Jacob"
<pristed1@hotmail.com> :

>ja men ----->

Det er da vel bedre en at skulle betale for 6 md X 395 kr (for en
256 kbit) ialt 2370,00 kr.

Som man vel egentlig har bundet sig til i betingelserne.

(Nej, jeg arbejder ikke med ADSL)

--
Hygge Morten, anden er løs, meget løs, http://vWv.gummiand.dk/
Arbejder for World Online, men på usenet repræsenterer jeg mig

Fra : N/A

Dato : 05-01-01 13:35

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 05-01-01 13:35

"Dennis Helligsø" <net87@mail.mira.dk> skrev i en meddelelse

KLIP
> (tror de
> finder liv på solen før dét sker)

Hejsa Dennis.

Jeg tror skú humøret er højt (generelt) i dag.

Skyldes det den forestående weekend?

mvh
Bjørn

Fra : N/A

Dato : 05-01-01 14:36

Fra : N/A

Dato : 05-01-01 14:36

Fra : Peter Sjøntoft

Dato : 05-01-01 14:36

"Michael Legart" <hest@legart.dk> wrote in message

> Jo, men hvis man opsiger linien inden den er installeret, kan man "slippe"
> med at betale de 500kr

Ja, så kan jeg sandelig slet ikke se problemet.

Peter Sjøntoft

Jeg arbejder for CyberCity, men udtaler sig hér for mig selv for egen
regning og risiko.

Fra : Lasse

Dato : 06-01-01 03:41

Peter Sjøntoft <pesj@cybercity.dk> wrote in message
[SNIP]
> Jeg arbejder for CyberCity, men udtaler
> sig hér for mig selv for egen
^^
"mig"

--
Lasse

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-01-01 20:31

dette står på wols faq

Kan jeg opsige min ADSL linie ?
Man kan opsige aftalen indenfor de første 14 dage. Herefter er aftalen er
uopsigelig 5 måneder. Herefter kan du opsige din linie med 1 måneds varsel.

Fra : Thomas Kæregaard

Dato : 06-01-01 09:27

"Jacob" <pristed1@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Manden)
> der skal ha 500,-
> Det der er lidt TRÆLS, er at han ikke nåede at komme inden jeg sagde mit

Hmmm. Såfremt der foreligger forsinkelse fra sælgers side, kan du altid hæve
kontrakten (så har han jo ikke overholdt sin del). Er det ikke tilfældet?

- Thomas Kæregaard

Fra : Peter Brodersen

Dato : 06-01-01 10:09

On Sat, 6 Jan 2001 09:26:55 +0100, "Thomas Kæregaard"
<thomas@kaeregaard.noooo-spam.dk> wrote:

>Hmmm. Såfremt der foreligger forsinkelse fra sælgers side, kan du altid hæve
>kontrakten (så har han jo ikke overholdt sin del).

Man kan ikke blot sige "Du er en dag forsinket; jeg hæver kontrakten".
Først bør man rette henvendelse, fx sende et brev om at man ønsker
leveringen indenfor 14 dage, ellers vil man hæve aftalen.

--
- Pede
Professionel nørd

Tilhørsforhold/disclaimer: http://www.ter.dk/disclaimer/