Pentium 4 2.4GHz spørgsmål
Fra : David Rasmussen

Dato : 03-10-02 00:29

Jeg har netop købt en masse ting til en ny computer, hos shg.dk. Mit
første spørgsmål er: Hvordan kan det være at de har givet mig en ekstra
Pabst kabinetblæser med? Den er ikke faktureret, og jeg har ikke bestilt
den. Er det en fejl fra deres side? Ville de bare være flinke? Følger
den med AOpen HQ-48-P4 kabinettet? Er en sådan kabinetblæser nødvendig
med sådan et kabinet og en P4 2.4 GHz, og derfor medfølger den? eller?

Ja, det var så mit første spørgsmål... :)

Så var der sådan set ikke mere...

/David

Fra : [4130] Co@ch

Dato : 03-10-02 07:58

Du skal da bare være glad.
Det er muligt at køleren følger med dit kabinet, og hvis du har mulighed for
at placere den i nærheden af dine harddiske, er det en rigtig god ide at
gøre det.
(Se Chieftecs kabinetter, der har en holder ved harddiskboksen).

Harddiske bliver extrem varme, især IBM's 7200rpm diske.
Og de holder ikke til varmen i længden.

God fornøjelse med den nye.

mvh
Bri@n

Fra : René Jensen

Dato : 03-10-02 23:04

[4130] Co@ch wrote:
> Du skal da bare være glad.

Mmmmm.

> Det er muligt at køleren følger med dit kabinet, og hvis du har mulighed for
> at placere den i nærheden af dine harddiske, er det en rigtig god ide at
> gøre det.

Det er normalt praksis at lægge evt. blæsere inde i selve kabinettet,
her ligger også en pose med skruer, et stk. papir med samlingsvejledning
o.lign.

Så den ekstra blæser skal man da bare være glad for. -Minder mig om den
gang jeg købte et motherboard og måtte retur til butikken for at bytte
det, da det var den forkerte vare - noget jeg synes var lidt
irriterende, men da jeg kom hjem med det rigtige motherboard, var der en
lille bonus, der sad sørgme en 300MHz AMD K6 processor i soklen, så der
fik jeg også lige opgraderet fra 166MHz :)

> Harddiske bliver extrem varme, især IBM's 7200rpm diske.
> Og de holder ikke til varmen i længden.

For slet ikke at tale om Seagates Cheetah diske med 10.000rpm.

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Martin S.

Dato : 03-10-02 19:25

"David Rasmussen" <pinkfloydhomer@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> med sådan et kabinet og en P4 2.4 GHz, og derfor medfølger den? eller?
>
> Ja, det var så mit første spørgsmål... :)

Du kunne jo spørge SHG...