Problem med SB LIVE player og 5.1 højtt.
Fra : [4130] Co@ch

Dato : 02-10-02 22:20

Hej

Jeg håber at nogen kan svare på dette:

Jeg har et SoundBlaster Live Player 5.1 som er med den der analog/digital
udgang.
Dertil har jeg et sæt Inspire 5300 5.1 højtt.

Hvis jeg laver en test i creative surround mixer, sidder alle højtt. rigtigt
forbundet og der er lyd i dem alle.

Men når jeg afspiller en DVD med dolby digital 5.1 / DTS lyd får jeg ingen
lyd i Center højtt.

Jeg har prøvet div. DVD software decodere/afspillere (powerDVD, WinDVD,
Creative Soft PC-DVD)
Har også prøvet Creatives DXR3 hardware decoder/afspiller.

uden resultat.

Hvad gør jeg galt?
Skal der et andet lydkort til?

mvh
Brian

Fra : [8700] Brian Mark Ma~

Dato : 03-10-02 13:26

Hejsa - har samme problem.... Det eneste format jeg kan få til at spille i
center højt. er Creatives eget lyd (*.ac3) og så selvfølgelig deres højt.
test.... Måske er det bare sådan!!!

Fra : [8700] Brian Mark Ma~

Dato : 03-10-02 13:30

Se evt. her...