/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
Telia Bredbånd@Home
Fra : David Rasmussen


Dato : 02-10-02 21:09

Telias bredbånd lyder jo som en ret god ide. Det koster ikke så meget hvis
man ikke henter så meget (f.eks. 150 kr for 50 MB), og selvom man henter
ubegrænset koster det max 650 kr. Men der er visse elastikformuleringer i
deres materiale. De skriver "op til 2 Mbit/s". Dvs. at man ikke kan købe en
linie der er mindre end det, men det må samtidig også betyde at det ikke er
sikkert at man altid har 2 Mbit/s. Hvordan kører det i praksis? Er der andre
ting man skal være opmærksom på med Telia Bredbånd?
Jeg er heller ikke helt sikker på om de 150 for 50 MB er inklusive
abbonementet til 99 kr, eller hvad. For så bliver det jo 250 kroner om
måneden for 50 MB. Eller hvad? Til gengæld sparer man jo abbonementet til
TDC. Jeg er forvirret.

/David



 
 
Andreas Plesner Jaco~ (02-10-2002)
Kommentar
Fra : Andreas Plesner Jaco~


Dato : 02-10-02 21:12

In article <anfjos$kk6$1@news.net.uni-c.dk>, David Rasmussen wrote:

[disclaimer: Jeg arbejder for Telia, men udtaler mig kun som
privatperson her]

> De skriver "op til 2 Mbit/s". Dvs. at man ikke kan købe en linie der
> er mindre end det, men det må samtidig også betyde at det ikke er
> sikkert at man altid har 2 Mbit/s.

Den "gummiparagraf" er der fordi ikke alle kobberstrækninger er i stand
til at levere en fuld 2048/512 forbindelse; linien vil være konfigureret
til 2048/512 i dslammen uanset hvad.

> Jeg er heller ikke helt sikker på om de 150 for 50 MB er inklusive
> abbonementet til 99 kr, eller hvad.

Det er excl. telefonabonnement.

> Til gengæld sparer man jo abbonementet til TDC.

Præcis. Det er et telefonabonnement som alle andre.

--
Andreas Plesner Jacobsen | * PerlGeek is really a space alien
| * Knghtktty believes PerlGeek

Lennart (03-10-2002)
Kommentar
Fra : Lennart


Dato : 03-10-02 06:57

Nu når vi snakker Telia BB. Jeg fandt denne forklaring på deres hjemmeside:

"Du skal have en almindelig telefonlinie (PSTN), da ADSL-teknikken kræver en
analog telefonlinie."

Er der noget specielt for Telia BB? For det passer da i hvert fald ikke med
virkeligheden! (til ordet "ADSL-teknikken")

MVH
Lennart



Andreas Plesner Jaco~ (03-10-2002)
Kommentar
Fra : Andreas Plesner Jaco~


Dato : 03-10-02 09:29

In article <3d9bdc25$0$52191$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Lennart wrote:
>
> "Du skal have en almindelig telefonlinie (PSTN), da ADSL-teknikken kræver en
> analog telefonlinie."
>
> Er der noget specielt for Telia BB? For det passer da i hvert fald ikke med
> virkeligheden! (til ordet "ADSL-teknikken")

Der er i dag kun hardware på centralen til POTS-linier, og ikke ISDN.
Det er korrekt at det er muligt at køre ADSL over ISDN.

--
Andreas Plesner Jacobsen | A fail-safe circuit will destroy others.
|    -- Klipstein

Simon H. Pedersen (03-10-2002)
Kommentar
Fra : Simon H. Pedersen


Dato : 03-10-02 09:28

Andreas Plesner Jacobsen <apj@daarligstil.dk> wrote in
news:slrnapmkpd.n3h.apj@slartibartfast.nerd.dk:

> Den "gummiparagraf" er der fordi ikke alle kobberstrækninger er i stand
> til at levere en fuld 2048/512 forbindelse; linien vil være konfigureret
> til 2048/512 i dslammen uanset hvad.

Vil det ikke give problemer med pakketab hvis "i" prøver at tvinge et
2048/512-signal igennem på en kobberstrækning hvor dæmpning og støj er for
stor?

--
Mvh. Simon Pedersen

Andreas Plesner Jaco~ (03-10-2002)
Kommentar
Fra : Andreas Plesner Jaco~


Dato : 03-10-02 09:30

In article <Xns929C6A73A43B4simonSPAMNEJTAKemail@212.242.40.196>, Simon H. Pedersen wrote:
>
>> Den "gummiparagraf" er der fordi ikke alle kobberstrækninger er i stand
>> til at levere en fuld 2048/512 forbindelse; linien vil være konfigureret
>> til 2048/512 i dslammen uanset hvad.
>
> Vil det ikke give problemer med pakketab hvis "i" prøver at tvinge et
> 2048/512-signal igennem på en kobberstrækning hvor dæmpning og støj er for
> stor?

Nej, så fravælger modemmet og dslammen de frekvenser, hvor signalet ikke
kan fremføres.

--
Andreas Plesner Jacobsen | taxidermist, n.:
| A man who mounts animals.

Simon H. Pedersen (03-10-2002)
Kommentar
Fra : Simon H. Pedersen


Dato : 03-10-02 09:44

Andreas Plesner Jacobsen <apj@daarligstil.dk> wrote in
news:slrnapnvvb.n3h.apj@slartibartfast.nerd.dk:


> Nej, så fravælger modemmet og dslammen de frekvenser, hvor signalet
> ikke kan fremføres.

Hvordan virker det i praksis?

Jeg skal nemlig ofte manuelt ændre hastighed på en port på Dslammen for at
undgå pakketab hvis der forsøges med en høj hastighed og SNR rammer 0.

--
Mvh. Simon Pedersen

Andreas Plesner Jaco~ (03-10-2002)
Kommentar
Fra : Andreas Plesner Jaco~


Dato : 03-10-02 10:45

In article <Xns929C6D2B6E7DFsimonSPAMNEJTAKemail@212.242.40.196>, Simon H. Pedersen wrote:
>
>> Nej, så fravælger modemmet og dslammen de frekvenser, hvor signalet
>> ikke kan fremføres.
>
> Hvordan virker det i praksis?

DMT kører med bins og bit-swapping. Hvis en bin bliver ramt af
støj bliver andre bins taget i brug. Du kan måske få noget ud af
http://support.aware.com/technology/whitepapers/dmt.html

> Jeg skal nemlig ofte manuelt ændre hastighed på en port på Dslammen for at
> undgå pakketab hvis der forsøges med en høj hastighed og SNR rammer 0.

Hvilken DSLAM? Kører du CAP eller DMT?

--
Andreas Plesner Jacobsen | Rascal, am I? Take THAT!
|    -- Errol Flynn

Simon H. Pedersen (03-10-2002)
Kommentar
Fra : Simon H. Pedersen


Dato : 03-10-02 13:55

Andreas Plesner Jacobsen <apj@daarligstil.dk> wrote in
news:slrnapo4di.n3h.apj@slartibartfast.nerd.dk:


> DMT kører med bins og bit-swapping. Hvis en bin bliver ramt af
> støj bliver andre bins taget i brug. Du kan måske få noget ud af
> http://support.aware.com/technology/whitepapers/dmt.html

Ahh. Godt link - mange tak.

> Hvilken DSLAM? Kører du CAP eller DMT?

Cicso 6260 - DMT. Ikke at jeg har noget indflydelse på det valg dog.

--
Mvh. Simon Pedersen

TBC (08-10-2002)
Kommentar
Fra : TBC


Dato : 08-10-02 02:39

"Andreas Plesner Jacobsen" <apj@daarligstil.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnapnvvb.n3h.apj@slartibartfast.nerd.dk...
> In article <Xns929C6A73A43B4simonSPAMNEJTAKemail@212.242.40.196>, Simon H.
Pedersen wrote:
> >
> >> Den "gummiparagraf" er der fordi ikke alle kobberstrækninger er i stand
> >> til at levere en fuld 2048/512 forbindelse; linien vil være
konfigureret
> >> til 2048/512 i dslammen uanset hvad.
> >
> > Vil det ikke give problemer med pakketab hvis "i" prøver at tvinge et
> > 2048/512-signal igennem på en kobberstrækning hvor dæmpning og støj er
for
> > stor?
>
> Nej, så fravælger modemmet og dslammen de frekvenser, hvor signalet ikke
> kan fremføres.

Kan TDC ikke finde ud af det ? ....Det ville glæde et par stykker jeg kender
gevaldigt, eftersom det ville åbne muligheden for et BoomTown ADSL
abbonement for dem.

TBC



Andreas Plesner Jaco~ (08-10-2002)
Kommentar
Fra : Andreas Plesner Jaco~


Dato : 08-10-02 06:54

In article <9Hqo9.82524$Qk5.3681003@news010.worldonline.dk>, TBC wrote:
>>
>> Nej, så fravælger modemmet og dslammen de frekvenser, hvor signalet ikke
>> kan fremføres.
>
> Kan TDC ikke finde ud af det ? ....Det ville glæde et par stykker jeg kender
> gevaldigt, eftersom det ville åbne muligheden for et BoomTown ADSL
> abbonement for dem.

Det er et valg TDC har taget at de ikke vil levere på de strækninger,
fordi man kan risikere at performance bliver værre over tid, efterhånden
som der kommer mere støj på det kabelpar.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Lawful Dungeon Master -- and they're MY laws!

TBC (08-10-2002)
Kommentar
Fra : TBC


Dato : 08-10-02 23:45

"Andreas Plesner Jacobsen" <apj@daarligstil.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnaq4smq.n3h.apj@slartibartfast.nerd.dk...
> In article <9Hqo9.82524$Qk5.3681003@news010.worldonline.dk>, TBC wrote:
> >>
> >> Nej, så fravælger modemmet og dslammen de frekvenser, hvor signalet
ikke
> >> kan fremføres.
> >
> > Kan TDC ikke finde ud af det ? ....Det ville glæde et par stykker jeg
kender
> > gevaldigt, eftersom det ville åbne muligheden for et BoomTown ADSL
> > abbonement for dem.
>
> Det er et valg TDC har taget at de ikke vil levere på de strækninger,
> fordi man kan risikere at performance bliver værre over tid, efterhånden
> som der kommer mere støj på det kabelpar.

Ærgeligt at det skal være så stift.

Er der ikke en eller anden person med indflydelse i TDC man kan henvende sig
til der kan få noget ekstraordinært til at ske, f.eks en skriftlig aftale om
at man frasiger indforstået med og frasiger sig klage muligheder hvis ens
pålydende 512/512 forbindelse nogle dage dag kun skulle finde på at yde
f.eks 512/320 pga kobberet ? ....Det er pisse surt for dem der kun har TDC
repræsenteret på [den fjerne] lokale central og dermed er afskåret enhver
mulighed for en anstændig konfiguration i et område hvor FWA heller ikke er
mulig.

TBC
Torben Bojer Christensen



Martin Højriis Krist~ (09-10-2002)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 09-10-02 07:17

"TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i en meddelelse
news:IdJo9.84773$Qk5.3843656@news010.worldonline.dk...
> Er der ikke en eller anden person med indflydelse i TDC man kan
henvende sig
> til der kan få noget ekstraordinært til at ske, f.eks en skriftlig
aftale om
> at man frasiger indforstået med og frasiger sig klage muligheder hvis
ens
> pålydende 512/512 forbindelse nogle dage dag kun skulle finde på at
yde
> f.eks 512/320 pga kobberet ? ....

Hvem betaler de 10.000 kroner i arbejdstid udformningen af en sådan
aftale vil tage?

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Simon H. Pedersen (09-10-2002)
Kommentar
Fra : Simon H. Pedersen


Dato : 09-10-02 08:22

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote in news:3da3c9f2$0$3356
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:


> Hvem betaler de 10.000 kroner i arbejdstid udformningen af en sådan
> aftale vil tage?

Det gør omsætningen fra salget af disse B-produkter.

--
Mvh. Simon Pedersen

Martin Højriis Krist~ (09-10-2002)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 09-10-02 12:58

"Simon H. Pedersen" <simon@SPAMNEJTAKemail.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns92A25F3DAA4EAsimonSPAMNEJTAKemail@212.242.40.196...
> > Hvem betaler de 10.000 kroner i arbejdstid udformningen af en sådan
> > aftale vil tage?
> Det gør omsætningen fra salget af disse B-produkter.

OK. Har du en business case der kan understøtte denne påstand?

Sandsynligvis har TDC en der siger at det ikke kan betales sig, hvilket
så er grunden til at man ikke markedsfører det.

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



TBC (09-10-2002)
Kommentar
Fra : TBC


Dato : 09-10-02 23:48

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> skrev i en meddelelse
news:3da419ad$0$3365$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Simon H. Pedersen" <simon@SPAMNEJTAKemail.dk> skrev i en meddelelse
> news:Xns92A25F3DAA4EAsimonSPAMNEJTAKemail@212.242.40.196...
> > > Hvem betaler de 10.000 kroner i arbejdstid udformningen af en sådan
> > > aftale vil tage?
> > Det gør omsætningen fra salget af disse B-produkter.
>
> OK. Har du en business case der kan understøtte denne påstand?
>
> Sandsynligvis har TDC en der siger at det ikke kan betales sig, hvilket
> så er grunden til at man ikke markedsfører det.

Tilfældet er at Telia har kunnet finde ud af at tilbyde løsninger "op til 2
Mbit", så måske behøver det slet ikke at være sådan at TDC skal "udforme
noget" i hvert enkelt specifikt tilfælde, udover at lave en ny politik ved
at tilbyde løsninger til dem der bor i randområderne "op til" det deres
linje kan bære ifht den konfiguration de ønsker. Det koster næppe mere end
der kan tjenes ind ved at folk får mulighed for at vælge større og dyre
konfigurationer.

TBC




Martin Højriis Krist~ (10-10-2002)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 10-10-02 00:32

"TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i en meddelelse
news:7m2p9.87511$Qk5.4001278@news010.worldonline.dk...
> Det koster næppe mere

Tjaa. Produktfolkene må jo være uening med dig.

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



TBC (10-10-2002)
Kommentar
Fra : TBC


Dato : 10-10-02 02:33

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> skrev i en meddelelse
news:3da4bc5e$0$3379$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i en meddelelse
> news:7m2p9.87511$Qk5.4001278@news010.worldonline.dk...
> > Det koster næppe mere
>
> Tjaa. Produktfolkene må jo være uening med dig.

Ikke nødvendigvis, de er bare ikke vågne ....eller måske bare ligeglade

TBC
Torben Bojer Christensen



Bjarke Hansen (02-10-2002)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 02-10-02 21:13

"David Rasmussen" <pinkfloydhomer@yahoo.com> wrote in message
news:anfjos$kk6$1@news.net.uni-c.dk...
>Men der er visse elastikformuleringer i
> deres materiale. De skriver "op til 2 Mbit/s". Dvs. at man ikke kan købe
en
> linie der er mindre end det, men det må samtidig også betyde at det ikke
er
> sikkert at man altid har 2 Mbit/s. Hvordan kører det i praksis?

Der kan fx ikke levere 2 Mbit på en kobberlinie, der ikke kan køre det.. Så
måske hvis man bor over 2 KM fra centralen, vil man nok få leveret mindre
end 2 mbit...

Men det er noget med at modemmet selv snakker hastighed.. Så man altid for
den højeste hastighed på linien, der er mulig.

> Jeg er heller ikke helt sikker på om de 150 for 50 MB er inklusive
> abbonementet til 99 kr, eller hvad. For så bliver det jo 250 kroner om
> måneden for 50 MB. Eller hvad? Til gengæld sparer man jo abbonementet til
> TDC. Jeg er forvirret.

De priser der står for bredbånd, er uden telefonabonnemen på 99 kroner.. Og
ja du sparer selvfølgelig flere regninger fra TDC... For at få bredbånd hos
Telia, skal du altså også være telefonkunde hos dem



Brian Skaarup (04-10-2002)
Kommentar
Fra : Brian Skaarup


Dato : 04-10-02 21:02

On Wed, 2 Oct 2002 22:13:19 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

> For at få bredbånd hos
>Telia, skal du altså også være telefonkunde hos dem

Ja det kan da godt være de siger det, men så vidt jeg husker har TDC
fået besked af forbrugerombudsmanden at de skal levere ADSL uden at
tvinge kunderne til også at have telefon hos TDC.
Gælder denne regel ikke for Telia?
Hvad mon der sker hvis man ikke ønsker en fastnettelefon?

Allan Joergensen (05-10-2002)
Kommentar
Fra : Allan Joergensen


Dato : 05-10-02 07:48

Brian Skaarup <brian@nocannedmeat.skaarup.org> wrote:

> Ja det kan da godt være de siger det, men så vidt jeg husker har TDC
> fået besked af forbrugerombudsmanden at de skal levere ADSL uden at
> tvinge kunderne til også at have telefon hos TDC.
> Gælder denne regel ikke for Telia?
> Hvad mon der sker hvis man ikke ønsker en fastnettelefon?

Så bliver du ikke kunde?

--
Allan Joergensen aka alj on eu.freenode.net

"If I were human, I believe I would say, `Go to hell.'" -- Spock

Brian Skaarup (05-10-2002)
Kommentar
Fra : Brian Skaarup


Dato : 05-10-02 21:42

On 05 Oct 2002 06:48:15 GMT, Allan Joergensen <dw@nowhere.dk> wrote:

>> Hvad mon der sker hvis man ikke ønsker en fastnettelefon?

>Så bliver du ikke kunde?
Så prisen for Telia ADSL er altså kr. 750 ved >8mb ?

Allan Joergensen (05-10-2002)
Kommentar
Fra : Allan Joergensen


Dato : 05-10-02 22:32

Brian Skaarup <brian@nocannedmeat.skaarup.org> wrote:

>>> Hvad mon der sker hvis man ikke ønsker en fastnettelefon?
>>Så bliver du ikke kunde?
> Så prisen for Telia ADSL er altså kr. 750 ved >8mb ?

Prisen for ADSL er 650,-
Prisen for fasnet er 99,-
Prisen for Telia Bredbånd@home ville så være 749,-

(Min pointe er at de 99 intet har med ADSL'en at gøre, andet end at
fastnet er "bundlet" med ADSL).

--
Allan Joergensen aka alj on eu.freenode.net

"Mr. Worf, fire phasers at Jonathan" ... zzap!

Brian Skaarup (06-10-2002)
Kommentar
Fra : Brian Skaarup


Dato : 06-10-02 11:52

On 05 Oct 2002 21:31:40 GMT, Allan Joergensen <dw@nowhere.dk> wrote:

>(Min pointe er at de 99 intet har med ADSL'en at gøre, andet end at
>fastnet er "bundlet" med ADSL).
Så har de 99 vel en hel del at gøre for f.eks. folk som mig der ikke
har/har brug for fastnet...
Men så blev jeg da så klog
Tak for svarene

TBC (08-10-2002)
Kommentar
Fra : TBC


Dato : 08-10-02 02:37

"Brian Skaarup" <brian@nocannedmeat.skaarup.org> skrev i en meddelelse
news:k850qu4tlepdfepnkei0b1l2m05hoqia32@4ax.com...

> Så har de 99 vel en hel del at gøre for f.eks. folk som mig der ikke
> har/har brug for fastnet...
> Men så blev jeg da så klog

Yep, vi må ha' ham forbrugerombudsmanden på banen, der bliver sikkert flere
og flere af vores slags

TBC



Hans (08-10-2002)
Kommentar
Fra : Hans


Dato : 08-10-02 03:21

"TBC" <-sutmin@2night.dk> wrote in message
news:LEqo9.82522$Qk5.3680916@news010.worldonline.dk...
> "Brian Skaarup" <brian@nocannedmeat.skaarup.org> skrev i en meddelelse
> news:k850qu4tlepdfepnkei0b1l2m05hoqia32@4ax.com...
>
> > Så har de 99 vel en hel del at gøre for f.eks. folk som mig der ikke
> > har/har brug for fastnet...
> > Men så blev jeg da så klog
>
> Yep, vi må ha' ham forbrugerombudsmanden på banen, der bliver sikkert
flere
> og flere af vores slags

Det er den eneste vej frem, da det ikke hjælper et hak at skrive om det her.
Det er trods alt forbrugerstyrelsen som har mulighed for at ændre på dette
forhold.

Det eneste der i så fald skal undgås er, at abonnementet ikke bliver afløst
af en ny afgift i stil med "leje af kobber" eller andre smarte tiltag fra
teleselskaberne, så forbrugeren er lige vidt.

--
mvh, Hans




Brian Skaarup (09-10-2002)
Kommentar
Fra : Brian Skaarup


Dato : 09-10-02 14:27

On Tue, 8 Oct 2002 04:21:04 +0200, "Hans" <fast@NOSPAM2night.dk>
wrote:

>> Yep, vi må ha' ham forbrugerombudsmanden på banen, der bliver sikkert
Jeg har netop talt med Daniel fra Telia Kundeservice
Han fortalte at de er i færd med at lave procedurer for at håndtere
kunder der ikke ønsker fastnet og at jeg kunne ringe om en uges tid -
så vil de have de nye proceduerer klar.
Så jeg venter spændt i en uge...

Larz (06-10-2002)
Kommentar
Fra : Larz


Dato : 06-10-02 14:50

Brian Skaarup wrote:
>>>Hvad mon der sker hvis man ikke ønsker en fastnettelefon?
>
>>Så bliver du ikke kunde?
>
> Så prisen for Telia ADSL er altså kr. 750 ved >8mb ?

>8GB - gigabyte ikke 8 mb - millibit ;)

--
-
Lars
http://coder.dk/sohofaq.php - Uofficiel WOL SOHO 77 FAQ
To mail me remove your pants.


Brian Skaarup (06-10-2002)
Kommentar
Fra : Brian Skaarup


Dato : 06-10-02 17:07

On Sun, 06 Oct 2002 15:49:32 +0200, Larz <lp@your-pants.coder.dk>
wrote:


> >8GB - gigabyte ikke 8 mb - millibit ;)
*G* naturligvis!
Men stadig... 8G - det klarer min nuværende 1024/512 pt. på 2 døgn
PS: Hvad er en millibit? En meget lille bit? *G*

Larz (06-10-2002)
Kommentar
Fra : Larz


Dato : 06-10-02 18:17

Brian Skaarup wrote:
>>>8GB - gigabyte ikke 8 mb - millibit ;)
>
> *G* naturligvis!
> Men stadig... 8G - det klarer min nuværende 1024/512 pt. på 2 døgn
> PS: Hvad er en millibit? En meget lille bit? *G*

Hehhee ja men tænk så i stedet på at du får 2048 kbps for 650,-/md :)
1 mb = 1*10^-3 = en tusindedel af en bit :) det er en MEGET langsom
forbindelse ;D

--
-
Lars
http://coder.dk/sohofaq.php - Uofficiel WOL SOHO 77 FAQ
To mail me remove your pants.


Martin Højriis Krist~ (05-10-2002)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 05-10-02 12:37

"Brian Skaarup" <brian@nocannedmeat.skaarup.org> skrev i en meddelelse
news:0rsrpuod0be9l4f9ec4j37023crjpsjouj@4ax.com...
> Gælder denne regel ikke for Telia?

Det er ikke sikkert. Den gælder sandsynligvis kun for "dominerende
udbydere"

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Søren Lundfald (07-10-2002)
Kommentar
Fra : Søren Lundfald


Dato : 07-10-02 19:23

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> skrev i en meddelelse
news:3d9ececf$0$32532$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Brian Skaarup" <brian@nocannedmeat.skaarup.org> skrev i en meddelelse
> news:0rsrpuod0be9l4f9ec4j37023crjpsjouj@4ax.com...
> > Gælder denne regel ikke for Telia?
>
> Det er ikke sikkert. Den gælder sandsynligvis kun for "dominerende
> udbydere"

Nå ja, Telia har vel ikke mere end 20-30 kunder......

Mvh
Søren Lundfald



Larz (07-10-2002)
Kommentar
Fra : Larz


Dato : 07-10-02 20:00

Søren Lundfald wrote:
>>Det er ikke sikkert. Den gælder sandsynligvis kun for "dominerende
>>udbydere"
>
> Nå ja, Telia har vel ikke mere end 20-30 kunder......

Nok med den ironi!! De har faktsik over 50!!! ;) ...tror jeg :)

--
-
Lars
http://coder.dk/sohofaq.php - Uofficiel WOL SOHO 77 FAQ
To mail me remove your pants.


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste