Hvilket Slot 1 BM vil i anbefale
Fra : Mikkel Andreasen

Dato : 02-10-02 21:08

Hej

Jeg har en slot 1 733 MHz PIII og 2*256MB + 2*128MB PC133 SDRAM. Samt 2 HD
og en CDRW og en CD-ROM drev.

Dette kører i øjeblikket på et ASUS P3B-F bundkort, men det kører ikke
optimalt da bundkortet ikke rigtig vil snakke med rammen. Har prøvet næsten
alle konfigurationer med rammen, men den vil maks genkende 512 MB ram og
ikke hvis dte kun er de to 256MB blokke sidder i???

Så jeg er på jagt efter et nyt bundkort der understøtter PC133 SDRAM og en
Slot 1 processor. De er dog ikke det nemmeste at opdrive mere.

På forhånd tak.

Mikkel

Fra : Henrik

Dato : 02-10-02 21:21

Glem det og køb et billigt socket A og en XP 1600+ og så sælg dit gamle
mb+cpu.
Det gamle mb og cpu kan næsten financiere byttet

Henrik

Husk at fjerne de 4 k efter @ ved svar