MS Windows
briani 27239
logitech mus i xp?
Fra : Søren

Dato : 02-10-02 20:29

når jeg vil inst. mouseware i win xp, får jeg den besked at rundll32.exe
ikke blev fundet.der er ingen problemer under selve inst. først når jeg har
genstartet?

det er mouseware9.73, har prøvet md andre versioner, men det er det samme.
musen virker fint uden, men jeg vil gerne ha alle funtioner

xp dk proff
cordless mouseman

Søren

Fra : Madsen

Dato : 03-10-02 00:26

Søren skrev:

> når jeg vil inst. mouseware i win xp, får jeg den besked at
> rundll32.exe ikke blev fundet.der er ingen problemer under selve
> inst. først når jeg har genstartet?
> det er mouseware9.73, har prøvet md andre versioner, men det er
> det samme. musen virker fint uden, men jeg vil gerne ha alle
> funtioner
>
> xp dk proff
> cordless mouseman

Pudsigt nok så oplevede jeg det samme den anden dag med Mouseware
9.73 på WinXP Pro UK SP1 og en Cordless Mouseman Optical. Jeg ved
ikke hvor længe det ikke har virket, for jeg er sjældent inde i
driveren, men jeg opdagede det ved at jeg skulle til at installere
en anden mus og ville så gå ind i Mouseware i Start-menuen for at
se hvilken driverversion af Mouseware jeg kørte med.
Her fik jeg beskeden at rundll32.exe ikke kunne findes. Jeg klik-
kede på browse-knappen og henviste den til Windows\System32-mappen
og så startede Mouseware op uden problemer.

Den nye mus (Logitech MX700) havde Mouseware 9.70 med i pakken, så
jeg valgte at installere den i stedet for 9.73. Siden har jeg ikke
set fejlen med rundll32.exe. Om det så var fordi at jeg henviste
den til Windows\System32-mappen hvor rundll32.exe befinder sig,
eller om fejlen er forsvundet fordi at jeg har installeret en ældre
driver i stedet, ved jeg ikke.

Madsen.