MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Ændring af swapfil
Fra : pal

Dato : 02-10-02 18:42

Hvorfor kan jeg ikke ændre min swapfil i Win XP Pro? Når jeg går ind og
forsøger at ændre den virtuelle hukommelse kan jeg ikke aktivere ændringene
med anvend-knappen (den er grå). ER logget på som administrator.

Med venlig hilsen
Peter

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-10-02 19:34

"pal" <p.leinslie@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
ændringene
> med anvend-knappen (den er grå). ER logget på som administrator.

Fordi maskinen skal genstartes før ændringerne træder i kraft...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : pal

Dato : 02-10-02 20:29

Hjelper ikke.....

Fra : Edmund

Dato : 02-10-02 21:25

pal wrote:
> Hjelper ikke.....

Husk at trykke på definer knappen

--
Mvh Edmund

Fra : pal

Dato : 02-10-02 21:57

Det gør jeg. Jeg tror det har noget med rettigheder at gøre. Jeg kan ikke
aktivere anvendknappen når man kommer et skridt tilbage. Den er indaktiv.

Fra : Edmund

Dato : 02-10-02 22:06

pal wrote:
> Det gør jeg. Jeg tror det har noget med rettigheder at gøre. Jeg kan
> ikke aktivere anvendknappen når man kommer et skridt tilbage. Den er
> indaktiv.

Har du prøvet bare at buge OK i stedet for.
Jeg prøve lige at ændre swap, og da jeg gik et skridt tilbage, trykkede
jeg annuler.i stedet for anvend, det virkede også efter en genstart.

--
Mvh Edmund

Fra : Edmund

Dato : 02-10-02 22:14

Edmund wrote:

> Har du prøvet bare at buge OK i stedet for.
> Jeg prøve lige at ændre swap, og da jeg gik et skridt tilbage,
> trykkede jeg annuler.i stedet for anvend, det virkede også efter en
> genstart.

Jeg prøvede lige igen.

Hvis jeg gør swap større bliver anvend kanppen ikke aktiv
Gør jeg den mindre og XP fortæller at der skal genstartes bliver anvend
knappen aktiv.

--
Mvh Edmund

Fra : pal