ALDI USB memory drive
Fra : ZipZap

Dato : 02-10-02 16:40

Halløjsa....

Hvorfor er d.o. så langsom, min gamle IBM 8Mb key er ca 4 gange hurtigere om
at kopiere de samme data ???

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-10-02 19:33

"ZipZap" <NoSpam_@shit.xx> wrote in message news:anf411$gqh$1@sunsite.dk...
> Hvorfor er d.o. så langsom, min gamle IBM 8Mb key er ca 4 gange hurtigere
om
> at kopiere de samme data ???

Fordi der er forskel på indmaden. Aldi's indmad er nok ikke så god kvalitet
som det IBM anvender...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Martin K

Dato : 02-10-02 20:22

Jesper G. Poulsen wrote:
> Fordi der er forskel på indmaden. Aldi's indmad er nok ikke så god
> kvalitet som det IBM anvender...

Var også det jeg tænke, så jeg har netop fået min Apacer 32 MB ind ad
døren... fin lille sag Og, den er sq også hurtig (så hurtig som USB 1.1
nu tillader, hvilket vil sige 11 til 12 Mbit...).

--
Martin K

Fra : danni plougmann

Dato : 03-10-02 20:27

kræver de små fikse memory keys driveren til computeren
kan man sætte den i hvilke som helst computer og smide data på den uden man
skal til at installer drivere.

Fra : Martin K

Dato : 03-10-02 21:36

danni plougmann wrote:
> kræver de små fikse memory keys driveren til computeren
> kan man sætte den i hvilke som helst computer og smide data på den
> uden man skal til at installer drivere.

Hvis du kører et ordentligt OS (som Win2000 eller WinXP) behøves det ikke...
Kører du Win98 skal der installeres noget driverværk...

--
Martin K

Fra : tor lund

Dato : 04-10-02 09:59

> Hvis du kører et ordentligt OS (som Win2000 eller WinXP) behøves det
ikke...
> Kører du Win98 skal der installeres noget driverværk...

det funker oss fint under WinME

Fra : Martin K

Dato : 04-10-02 17:25

tor lund wrote: