MS Windows
briani 27239
Sletning af gammel mailadresse??
Fra : pt

Dato : 02-10-02 16:05

Hej NG

Jeg har Outlook Express 5 i Millenium. Nu har jeg fået ny mailadresse og vil
gerne af med den gamle, der pubber op hver gang som afsenderadresse. Jeg
skal så hver gang ændre afsenderadressen. Hvordan får jeg slettet den gamle
adresse fra systemet. På forhånd tak.

Med venlig hilsen

pt

Fra : scn

Dato : 02-10-02 16:34

"pt" <lisper@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> afsenderadresse. Jeg skal så hver gang ændre afsenderadressen.
> Hvordan får jeg slettet den gamle adresse fra systemet. På forhånd

Sidder med OE6.0 hvor man går følgende:
Funktioner - Konti - vælg fanebladet post
her vælger du den konti som skal være standard, du
kan også oprette og slette kontier.

Søren
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : L.M.L

Dato : 02-10-02 16:10

> [...]
> gerne af med den gamle, der pubber op hver gang som afsenderadresse. Jeg
> skal så hver gang ændre afsenderadressen. Hvordan får jeg slettet den

Du behøver ikke slette din gamle mail-adresse, du kan nøjes med at
bruge den nye som "standard".
Det gør du under Funktioner -> Konti
Vælg fanen Post
Vælg din nye mail-adresse, tryk "benyt som standard"
tadaa..

Hvis du vil slette den, skal du istedet for at vælge "benyt som standard"
vælge "slet" så er den væk.

Håber det var svar nok,

mvh
Lars

Fra : pt

Dato : 02-10-02 16:20

Hej NG

Mange tak for en hurtig reaktion. Det er skønt med en NG der virker efter
hensigten. Endnu engang tak.

Mange hilsner

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-10-02 16:33

"pt" <lisper@post.tele.dk> wrote in message
> Mange tak for en hurtig reaktion. Det er skønt med en NG der virker efter
> hensigten. Endnu engang tak.

Det gør den faktisk ikke, for spørgsmålet er off-topic herinde.

Dit spørgsmål hørte hjemme i
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen