Ram i HP Omnibook Ex3
Fra : Niels Henriksen

Dato : 02-10-02 15:53

Hejsa

Jeg har forsøgt at opgraderer en HP Omnibook Ex3 fra 256 MB til 512 MB. Men
jeg er nu kommet ud for det problem at den tænder og slukker hele tiden.
Dvs. den når ikke at boote før den lukker ned igen.

Er der nogle der ved hvor meget RAM sådan en lille lækker sag kan klare?

--
Niels Henriksen

Fra : Preben Andersen

Dato : 02-10-02 16:02

"Niels Henriksen" <niels@biggs.dk> wrote in message
> [...]
> Dvs. den når ikke at boote før den lukker ned igen.
>
> Er der nogle der ved hvor meget RAM sådan en lille lækker sag kan klare?

Det bør da stå i manualen sammen med hvilken type RAM, du skal bruge.

mvh
Preben

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 02-10-02 16:43

"Niels Henriksen" <niels@biggs.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> hele tiden. Dvs. den når ikke at boote før den lukker ned igen.
>
> Er der nogle der ved hvor meget RAM sådan en lille lækker sag kan

Er du sikker på det er en EX3 og ikke en XE3

Hvis det er en XE3 så kan den klare max 256MB
http://makeashorterlink.com/?T23145BF1

--
Bjarke Andersen

Fra : Niels Henriksen

Dato : 09-10-02 09:54

"Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> skrev i en meddelelse

> Er du sikker på det er en EX3 og ikke en XE3

Mig om mine taster

> Hvis det er en XE3 så kan den klare max 256MB
> http://makeashorterlink.com/?T23145BF1

Takker.... det var lige det jeg skulle vide...

--
Niels