Logitec MX-500 + Icemat erfaringer
Fra : Jes Conradsen

Dato : 02-10-02 14:12

Hej NG

Jeg står og overvejer en lækker gaming mus og musemåtte.

Mine valgmuligheder er :

Mus:
1.Logitech MX-500
2.MS Intellimouse Explorer 3.0

Musemåtte:
1.Icemat
2.fUncSurface
3.Steelpad
4.Er der noget nyt og spændende i horisonten ?

Er lidt lun på Logitec MX-500, nogen der har fået nogen erfaringer med den
og vil den virke på en Icemat?
(Ved at der er et problem med de tidligere Logitech Opticalmus og Icemats.)

Anbefalinger ??

Med Venlig Hilsen
Jes Conradsen

Fra : KT

Dato : 02-10-02 15:17

"Jes Conradsen" <conradsan@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> 2.fUncSurface
> 3.Steelpad
> 4.Er der noget nyt og spændende i horisonten ?

Jeg har en Intellimouse Explorer 3.0 og en fUncSurface.

Jeg valgte fUncSurface fordi:
1: Den har lav profil (hæver sig ikke meget over bordpladen)

2: To sider, så man selv kan vælge friktion.
3: Lille smart musetrådesholder, så man ikke skal side og hive i ledningen.
4: Gummibund, så den ikke skrider på bordet.
5: Kompatibel med optiske mus.

Dog er den dyrere end mange andre måtter.

Mvh Kim

Fra : Jes Conradsen

Dato : 02-10-02 21:35

Tak skal du have KT :)

Jeg ved at det helt klart skal være den glatte overflade man skal bruge på
fUncSurfacen.

Er der nogen der nogen erfaringer med den nye Logitec MX-500 mus med hale ?
Opdateringen skulle være højere end MS I E 3.0, men hvad med underlag er der
nogen problemer med Icemat og andre overflader ?

Håber på flere svar og tak KT : )

Jes Conradsen

Fra : C. Rantsen

Dato : 06-10-02 09:40

Logitech MX-500 er ikke kommet ud til distributørerne endnu og er derfor
ikke i handlen endnu, den nye releasedato skulle være midten af oktober.

Christian Rantsen