Bilkas bærbare tilbud ... hvad mener i ?
Fra : Janner

Dato : 02-10-02 13:07

Hp XE4400

Oent 4 2,0 ghz , 256 DDr ram , 30 gb disk , 32 ATI grafik (not shared) med
tv out , floppy , combo drev med 8 8 24 cd-rw , 15"xga tft skærm , 2 usb
porte , firewire port , 56 k modem , 10/100 lankart , med win xp home

Pris 14999

Prisen lyder sgu helt rigtig ... Kan man få mere for pengene andre steder
.... eller ? Skal jeg bare knalde til chefen og sige det er den jeg vil have
*GG*

Hygge

Jan

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 02-10-02 13:17

"Janner" <jan@askme.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ... eller ? Skal jeg bare knalde til chefen og sige det er den jeg vil have

Maskinen har været diskuteret for et par dage siden. Desværre nåede vi frem
til, at maskinen var udstyret med en almindelig dekstop-processor, hvilket
får computeren til at blive enormt varm og dermed har brug for masser af
aktiv køling.

Jeg har selv lillebroderen, som er udstyret med en mobile processor. Den er
jeg rigtig glad for. Chassisets mekaniske stabilitet er nærmest i IBM-højder,
skærmen er klar og kontrastfyldt, tastaturet lækkert og harddisken støjsvag.
Eneste anke overfor maskinen i Bilka er altså desktop-processoren, men som
jeg dog anser som en så stor svaghed, at det ville være udslagsgivende i at
jeg personligt IKKE ville købe den.

mvh
Peter

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 02-10-02 13:18

"Janner" <jan@askme.com> crashed Echelon writing

> Prisen lyder sgu helt rigtig ... Kan man få mere for pengene andre
> steder ... eller ? Skal jeg bare knalde til chefen og sige det er den
> jeg vil have *GG*

Prisen er vel ok når nu det også er HP

Men bemærk at det ikke er en Mobile CPU, dvs. mere varmeudvikling og mere
skal blæserne køre, samt det tærer mere på batteriet som så ikke holder
laaaang tid.

Desuden er grafikkortet vidst heller ikke helt egnet til de store 3D spil,
hvis man skulle bruge den til det.

--
Bjarke Andersen

Fra : KT