107 kb/s download hos Stofanet
Fra : Henrik ##

Dato : 04-01-01 19:12

Hej
Jeg har idag hjulpet en kammerat med at installere stofanet. Det forløb
smertefrit og en test viste at vi kunne hente den nye Dreamweaver Trial hjem
fra Macromedia.com på under 5 minutter. Det er en exe på over 24 meg og vi
downloadede med 106-107 kb/s -er det ikke helt vildt hurtigt or what? Var vi
bare "heldige", eller er det altid sådan ?
/Henrik

Fra : Janus Jacobsen

Dato : 04-01-01 21:17

Sådan er det for os der er på de "gode" områder af Stofanet

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 04-01-01 21:25

On Thu, 4 Jan 2001 19:12:14 +0100, Henrik ## wrote:
> [...]
>downloadede med 106-107 kb/s -er det ikke helt vildt hurtigt or what? Var vi
>bare "heldige", eller er det altid sådan ?

Nææ ... med 1Mbit downstream på Sofanet, lyder det ganske fint.

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];

Fra : Rasmus Waehrens

Dato : 04-01-01 22:04

"Henrik ##" <ata@privat.dk> wrote:

> [...]
>downloadede med 106-107 kb/s -er det ikke helt vildt hurtigt or what? Var vi
>bare "heldige", eller er det altid sådan ?

Hvis det ikke var i primetime, så kan det nemt lade sig gøre. Fra
danske servere går det næsten altid så hurtigt.
--
Rasmus Waehrens
Prophet on a mission from HesteFest.dk

Fra : Angak

Dato : 05-01-01 01:49

Da jeg havde Stofa (1 måned siden) DL'ede jeg meget tit med 130 KB/sek...

Og det var fra servere over hele verden... Det skal så også siges at jeg
ALTID bruger flere threads... Og at der er tale om FTP'er....

angak

Fra : Wes

Dato : 05-01-01 13:24

Passer meget godt!
Jeg kan meget nemt ligge med 120-130 kbyte/sek, fra hele verden på alle
tidspunkter (Århus).

Fra : N/A

Dato : 06-01-01 03:47

Fra : Lasse

Dato : 06-01-01 03:47

Andreas Plesner Jacobsen <apj@nerd.dk> wrote in message
Trial hjem
Var vi

> Det er med frygt og bæven at jeg skriver følgende om en konkurrent,
men
> facts er facts.
> En bekendt kan ikke få mere hastighed end 4-7Kbps ud af stofanet i
> peak-hour (i Ribe-området).

Det må vist være undtagelsen der bekræfter reglen... Jeg har ingen
personlige erfaringer med dem men jeg har da stort set kun hørt godt om
dem...

> Han er dog blevet lovet af support-medarbejdere at Ribe vil blive
> opgraderet inden for kort tid.

Lyder som det er tiltrængt...

--
Lasse

Fra : Erik Henrichsen

Dato : 06-01-01 20:28

Hej,

Nu bor jeg godt nok i Aalborg, hvor download hastigheder omkring de 100kb
ikke er unormalt. men da jeg fik mit stofanet for ca. 1½ år siden havde jeg
det samme problem (hastighed på kun 5-10) Havde en teknikker ude, men det
hjalp ikke. For nu at gøre en lang historie kort, så reinstallerede jeg
win98 og vupti var hastigheden oppe!

Iøvrigt kan DAP http://www.speedbit.com/ anbefales på det varmeste!

mvh
Erik Henrichsen