Sulten=Kvalme
Fra : Mirian

Dato : 02-10-02 10:46

Hej

Jeg har det problem at jeg bliver meget dårlig når jeg er sulten. Jeg bliver
svimmel og får kvalme.
Jeg har fået foretaget sådanne blodsukker test når de har haft det tilbudt
ved apoteket og de har altid vist at mit blodsukker var ok.
Hvad skyldes det at jeg bliver så dårlig? Det holder op lige så snart jeg
får mad!

MVH Mirian

Fra : Helle Nielsen

Dato : 02-10-02 10:48

> [...]
> ved apoteket og de har altid vist at mit blodsukker var ok.
> Hvad skyldes det at jeg bliver så dårlig? Det holder op lige så snart jeg

Jeg tror nu det er en MEGET normal reaktion når man er sulten og kroppen
derfor mangler næring og energi.
Det er et tegn fra din krop om at du skal indtage mad...har vidst ikke hørt
om folk er _ikke_ har det sådan når de er meget sultne.
Nogengang kan man også blive så sulten så man slet ikke har LYST til mad og
dermed egentlig slet ikke tror man er sulten...men ja, det hjælper at
indtage mad.

/Helle