Internetadgang via alm. telefon
Fra : Kim

Dato : 02-10-02 07:45

Hvor kan man koble op på internettet med alm. telefonmodem ?
Har et TDC ADSL abb., men har brug for af og til at koble
op andre steder fra end hjemme, med alm. modem.
Det skal ikke være et abb. hvor regningen sendes til mit eget nummer,
men det nummer jeg ringer fra, så Tiscali 1049 f.eks. duer ikke.

Mvh, Kim

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-10-02 16:51

"Kim" <No@mail.dk> wrote in message
> [...]
> Det skal ikke være et abb. hvor regningen sendes til mit eget nummer,
> men det nummer jeg ringer fra, så Tiscali 1049 f.eks. duer ikke.

Ja du skal finde et abonnement, hvor man kan ringe op, uden at bruge
forvalg...

hvis du nu havde Opasia Netexpress, var et sådan abonnement inkluderet...
Ved faktisk ikke om der i dit TDC BB adsl abonnement, er inkluderet en sådan
service?

Men ellers kan du oprette et Opasia plus abonnement, men det koster.

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 02-10-02 16:59

> hvis du nu havde Opasia Netexpress, var et sådan abonnement inkluderet...
> Ved faktisk ikke om der i dit TDC BB adsl abonnement, er inkluderet en
sådan
> service?

Der er der ikke.

--
Kasper Bøggild
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 02-10-02 21:58

"Kim" <No@mail.dk> skrev
> [...]
> Det skal ikke være et abb. hvor regningen sendes til mit eget nummer,
> men det nummer jeg ringer fra, så Tiscali 1049 f.eks. duer ikke.

Opasia Basis abonnement med 16101 som opkaldsnummer fungerer på den måde, at
opkaldsstedet får regningen.

mvh
Peter

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 03-10-02 00:51

> [...]
> Det skal ikke være et abb. hvor regningen sendes til mit eget nummer,
> men det nummer jeg ringer fra, så Tiscali 1049 f.eks. duer ikke.

Jeg kunne tage fejl, men kan du ikke bare vælge ikke at bruge 1049? Jeg
husker det bare som en mulighed som det ville være dumt ikke at bruge, men
som er valgfri.

--
Med venlig hilsen, Mark
Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 03-10-02 05:57

On Thu, 3 Oct 2002 01:50:46 +0200, "Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk>
wrote:

>Jeg kunne tage fejl, men kan du ikke bare vælge ikke at bruge 1049? Jeg
>husker det bare som en mulighed som det ville være dumt ikke at bruge, men
>som er valgfri.

Dengang jeg var kunde hos dem, var det sådan at det kunne man hvis man
havde et betalingsabonnement.

--
Giv dig altid 100% på arbejdet
12% Mandag, 23% Tirsdag, 40% Onsdag, 20% Torsdag, og 5% Fredag.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-10-02 11:16

Mark Thomas Gazel skrev:

>Jeg kunne tage fejl, men kan du ikke bare vælge ikke at bruge 1049? Jeg
>husker det bare som en mulighed som det ville være dumt ikke at bruge, men
>som er valgfri.

Jeg mener kun, at man kan undlade 1049, hvis man har et
betalingsabonnement. Get2net har vidst det Kim søger.
--
Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Kim

Dato : 03-10-02 11:45

Jeg kigger....
Tak, Lasse...Og tak for hjælpen med min T65'er )

Mvh, Kim

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 04-10-02 18:10

> Jeg mener kun, at man kan undlade 1049, hvis man har et
> betalingsabonnement. Get2net har vidst det Kim søger.

Ålrajt.