Ny RedHat - nye PuTTY issues... hjælp :-)
Fra : Brian Ipsen

Dato : 01-10-02 23:36

Hej!

Jeg har lige banket en RedHat 8.0 op, men når jeg forbinder via PuTTY
og starter midnight commander, så er det ikke de "gode gamle" IBM
streg-tegn, der er rundt i kanter etc.. men i stedet for ã karakterer
(og en del, der ligner) ... Hvad skal jeg indstille for at få det til
at se korrekt ud ?

/Brian

Fra : Carsten Holck

Dato : 02-10-02 12:19

"Brian Ipsen" <spammers@nowhere.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> streg-tegn, der er rundt i kanter etc.. men i stedet for ã karakterer
> (og en del, der ligner) ... Hvad skal jeg indstille for at få det til

/Brian

under configuration af PuTTY session er der under window/Appearance mulighed
for at vælge font, det plejer at kunne hjælpe, window/translation har også
mulighed for forskellige settings - prøv at eksperimentere med dem så skal
det nok lykkedes

/carsten

Fra : Brian Ipsen

Dato : 03-10-02 08:17

On Wed, 2 Oct 2002 13:19:24 +0200, "Carsten Holck"
<cholck@malling.com> wrote:

> [...]
>mulighed for forskellige settings - prøv at eksperimentere med dem så skal

Bare underligt, at det er ændret fra RedHat 7.3 til 8.0 ...

/Brian

Fra : Jesper Louis Anderse~

Dato : 03-10-02 12:28

On Thu, 03 Oct 2002 09:17:15 +0200, Brian Ipsen <spammers@nowhere.net> wrote:

> Bare underligt, at det er ændret fra RedHat 7.3 til 8.0 ...

Så har de måske fået styr på deres problemer med det...

--
Jesper