Mus: Hvad skal jeg vælge ?
Fra : Palle Ravn

Dato : 01-10-02 21:45

Jeg ser højt på disse ting: Trådløs,- Optisk,- Precis,- Lang pateri
levetid...

Jeg har set på
http://www.midtdata.dk/asp/bestil/ProduktInfo.asp?model=MX700 som har
disse pludser: God pas form, mange knapper, lader.

Og denne:
http://www.midtdata.dk/asp/bestil/ProduktInfo.asp?model=M03-00002 som
er god ved at: den er meget precis med 6000 updateringer i/sek. (Hvad
har den anden?) God pas form, lang pateri leve tid.

Jeg hælder mest til logitech da den har lader og mange knapper. Men
hvis den ikke kan holde strøm til længer tid, er der ikke noget ved
den. Det er nu heller ikke grim at se på. Jeg bruger den gennemsnitlig
2-5 timer om dagen, hvor den er i bevægelse. Jeg hølder til Microsoft
da den er meget precis, og kan holde strøm i lang tid (ifølge deres
hjemmeside).

Noget godt/dårligt om dem - eller andet så lad mig høre. Jeg reger på
nuværende tidspunkt med at købe Logitech. Kan den fåes sammen med et
tastatur i samme sæt, så de køre på samme 'modtager'.

/Palle Ravn

Fra : Robert Jensen

Dato : 01-10-02 21:52

"Palle Ravn" <real@sleepy.dk> wrote in message
> [...]
> nuværende tidspunkt med at købe Logitech. Kan den fåes sammen med et
> tastatur i samme sæt, så de køre på samme 'modtager'.

personligt så syntes jeg at det bedste køb jeg nogensinde har gjort er denne
her mus
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1444767920

har den med ledning, da jeg har hørt at de trådløse optiske hurtigt
taberstrøm.

til den pris syntes jeg personligt ikke at den har nogle konkurenter.

Man kan også købe den trådløse version sammen med logitechs sorte itrådløse
nternet keyboard for ca 800 kr.

mvh

Robert

Fra : tor lund

Dato : 03-10-02 09:19

> Man kan også købe den trådløse version sammen med logitechs sorte
itrådløse
> nternet keyboard for ca 800 kr.

jeg har sådan et sæt, og kan kun sige en ting. keyboardet er for fedt, uden
tvivl det bedste hidtil. men den optiske mus er ikke særligt præcis faktisk
synes jeg at den er meget upræcis. jeg tror heller ikke du kan finde en
ordentligt optisk mus uden hale. hvis du spiller 1.person shooter er du nød
til at have en ordentligt mus. den mus jeg har er da fin i windows, men i
spil. der sutter den godt nok.

mvh. tor lund

Fra : -=Madsen=-

Dato : 01-10-02 22:00

<------------------->
> Precis,- Lang pateri levetid...
<------------------->
Vil påstå det ikke findes ikke som Trådløs optisk

<--------------------->
> Jeg har set på
> http://www.midtdata.dk/asp/bestil/ProduktInfo.asp?model=MX700 som har
> disse pludser: God pas form, mange knapper, lader.
<--------------------->
Sikkert markeds bedste Trådløs optiske mus

Fra : Andrew

Dato : 01-10-02 22:08

Du kan osse prøve dette her "alt at vinde, intet at tabe"-alternativ:
http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_40/OFF01.HTM

Mvh Anders

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 01-10-02 22:38

Andrew skrev bl.a.:

> Du kan osse prøve dette her "alt at vinde, intet at tabe"-alternativ:
> http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_40/OFF01.HTM

Dårlig idé efter min mening.
Lifetec musens driver er ikke noget særligt og dens knapper er ikke særlig
gode, sammenlignet med min MS IntelliMouse Explorer.

Køb hellere en mus med hale. En IntelliMouse Explorer 3 kan umuligt blive en
fiasko.

--
Lars