Ingen nye indlæg siden 22/9 ??
Fra : Jean Seeberg

Dato : 01-10-02 21:41

Her i denne gruppe har jeg ingen nyere indlæg siden den 22/9, så dette er en
test for at se om den kommer i gennem.

Jean

Fra : Peter Loumann

Dato : 01-10-02 21:47

"Jean Seeberg" <jean@seeberg.dk> skrev:

>Her i denne gruppe har jeg ingen nyere indlæg siden den 22/9,

Jeg har da et fra 27/9

et fra 30/9

og dit eget fra i dag

>så dette er en test for at se om den kommer i gennem.

Højt og tydeligt!

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Jean Seeberg

Dato : 01-10-02 23:02

Hej Peter.

Ja, det ser jo ud til at være OK, jeg kan godt se at der er nye svar på
gamle indlæg men jeg havde ingen nye indlæg ud over det jeg lige havde
sendt, men denne side bliver selvfølgelig heller ikke benyttet så meget som
dk.videnskab.historie.genealogi

Hilsen Jean