Oliver's foder ???
Fra : Peter Jantzen

Dato : 01-10-02 21:16

Nogen der har nogle erfaringer med ovenstående mærke , man kan købe på
nettet (Kvalitet, levering etc etc) ?????

Peter

Fra : Gaardsøe

Dato : 01-10-02 23:51

"Peter Jantzen" <theone@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der har nogle erfaringer med ovenstående mærke , man kan købe på
> nettet (Kvalitet, levering etc etc) ?????
>
> Peter

Ja. Jeg bruger Oliver´s petfood. Har kun gode erfaringer med deres foder,
et Canadisk produkt.
Men i Danmark, har de for ca. et ½ år siden.. valgt at finde deres egen
producent, da de ville sikkere deres garanti, uden tilsætningsstoffer..og
åbenbart ikke mente, helt at kunne kontrollere dette.
Det var deres egen udmeldelse... men sikkert også noget økonomi. ?

lev.. ved døren max. 2 dage efter, betalling 8 dage. 20 kg. 355 kr.
Er meget tilfreds,
1. Der sidder ganske få mennesker på kontoret, at de næsten kan huske hvad
din hund hedder, når du ringer og bestiller,
2. I Starten havde min hund lidt tynd mave, om det skyldes foderet mente de
ikke, men sendte en anden noget bedre uden merpris, jeg kunne prøve, og 14
dage efter blev jeg sku´ ringet op og spurgt om det havde ændret noget. !

Skynder mig lige at sige " Har ikke aktier i firmaet"

Mvh. Lars

Fra : ~ Susanne ~

Dato : 02-10-02 09:53

Jeg har også kun gode erfaringer med Olivers.
Godt fodder, levering til døren, absolut rimelige priser taget kvaliteten i
betragtning, og så er de altid meget hjælpsomme når man ringer.

Men det er nu "kun" 15 kg. for 355 kr. (med mindre Lars har en aftale med
dem om at putte mere i hans poser )

Mvh
Susanne

Fra : Jørgen B

Dato : 07-10-02 15:32

Hej

Hvordan kan man vide om det er noget godt der er i tørfoder f.eks. Olivers,
og at det er noget skidt der er i f.eks. tørfoder fra Føtex.
man har kun prisen at gå efter, og hvor meget vitaminer m.m. der er i
og ikke om det er hvilken kvalitets produkter de har putte i foder.

Det kan måske være det samme som, når man køber en trøje med et
bestemt mærke på, så er prise lige pludselig 3 gange støre ?

Jørgen

!

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 07-10-02 16:37

Som svar på skriblerier forfattet af Jørgen B

> [...]
> man har kun prisen at gå efter, og hvor meget vitaminer m.m. der er i
> og ikke om det er hvilken kvalitets produkter de har putte i foder.

Som udgangspunkt bliver jo nødt til at stole på hvad producenten skriver som
deklaration på varen
Derudover er det ret tydeligt at se hvordan murmeldyret reagerer på de fork
typer foder

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : x Vuf x

Dato : 07-10-02 17:32

Mon, 7 Oct 2002 17:37:19 +0200, Peter Lykkegaard wrote:
> [...]

>deklaration på varen
>Derudover er det ret tydeligt at se hvordan murmeldyret reagerer på de fork

<Fnis>...Murmeldyret...Hvilken hund har du? Det er da en hund ik'? ;-D

--
Mvh Sonja webmaster@***sonpet.com fjern de 3*
http://www.sonpet.com

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 07-10-02 17:49

Som svar på skriblerier forfattet af x Vuf x

> <Fnis>...Murmeldyret...Hvilken hund har du? Det er da en hund ik'?

"Murmeldyret" fra en monolog af Dirch Passer
Btw - det er en dalmatiner

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : x Vuf x

Dato : 07-10-02 18:01

Mon, 7 Oct 2002 18:48:41 +0200, Peter Lykkegaard wrote:
>Som svar på skriblerier forfattet af x Vuf x

>"Murmeldyret" fra en monolog af Dirch Passer
>Btw - det er en dalmatiner

Ok...Den monolog kender jeg ikke...desværre.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 07-10-02 18:41

Som svar på skriblerier forfattet af x Vuf x

> Ok...Den monolog kender jeg ikke...desværre.

Det er noget med at køre bil og bilister generelt
Kan ikke huske så meget af den, men en af højdepunkterne gå ca. sådan her

(Holder for rødt lys, en bil standser ved siden af - chaufføren siger:)
"Nåehh, ude at køre tur med murmeldyret"
"Det er ikke noget murmeldyr - det er en hund"
(Ve' De hva' han sagde, Ve' De hva' han sagde)
"Det er ikke Dem, jeg taler til"

- Peter Lykkegaard

Fra : x Vuf x

Dato : 07-10-02 19:16

Mon, 7 Oct 2002 19:41:18 +0200, Peter Lykkegaard wrote:

> [...]

>"Nåehh, ude at køre tur med murmeldyret"
>"Det er ikke noget murmeldyr - det er en hund"
>(Ve' De hva' han sagde, Ve' De hva' han sagde)

Hihihihihihihihi...Jeg kan lige høre ham sige det.

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 02-10-02 21:49

Hej Peter

Peter Jantzen <theone@adslhome.dk> skrev i en
> Nogen der har nogle erfaringer med ovenstående mærke , man kan købe på
> nettet (Kvalitet, levering etc etc) ?????

Jeg kan også kun sige godt om det. Nicki har fået det lige fra han var 8
uger gammel ( nu er han 1½ år ), og det glider lige ned på højkant. Har
sågar selv smagt på det, og det med kylling, smager 100% af kylling , så
kan kun anbefales.

Bolette og Nicki

Fra : Poul Erik Rise /SID

Dato : 03-10-02 09:55

theone@adslhome.dk writes:
>Nogen der har nogle erfaringer med ovenstående mærke , man kan købe på
>nettet (Kvalitet, levering etc etc) ?????

Jeg brugte det i en periode, og servicen er helt i top, som andre også har
beskrevet. Når jeg har skiftet fra Olivers, så hænger det sammen med, at
der er for meget "lort" i foderet. Det skal forstås sådan, at jeg syntes
at hunden har temmelig meget afføring.

Jeg har altid lært, at hvis der er meget afføring, så er det fordi hunden
ikke har optaget foderet ordentligt.

Da jeg skiftede foder, halveredes mængden af afføring

Hilsen
Poul Erik Rise

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 04-10-02 21:36

Hej Poul Erik

Poul Erik Rise /SID <rise@net.dialog.dk> skrev i en
> Når jeg har skiftet fra Olivers, så hænger det sammen med, at
> der er for meget "lort" i foderet. Det skal forstås sådan, at jeg syntes
> at hunden har temmelig meget afføring.

Sjovt for vi har det stik modsat dig.
Nu ved jeg ikke hvor længe du brugte Oliver's, men mens vi har brugt det har
de jo skiftet foder, og efter skiftet har Nicki ikke nær så meget afføring
som før.

Mange hilsner og god weekend

Bolette og Nicki