"fejl" paa hd
Fra : Cacba

Dato : 01-10-02 20:48

For et par mdr. siden købte jeg en Maxtor DiamondMax Plus D740X 80GB Fluid.
i starten laa den bare i bunden af mit kabinet paa et cd cover :)
Nu har jeg saa lavet et hd mod (hd ophæng.. kan ses paa www.cacba.dk ) og
derefter begyndte den at larme naar den læste/skrev.. fandt saa ud af at der
sad noget plastic paa bagsiden som vibrerer (og sidder kun fast med 1 eller
2 skruer).. et stykke tape hjalp

Ville bare sige til dem dom køber en Maxtor DiamondMax Plus D740X 80GB Fluid
at de skal sætte et stykke tape paa inden de sætter hd'en i da det er ret
irriterende at høre paa...

gl

Cacba Out..

Fra : Cacba

Dato : 01-10-02 21:44

Jeg maa konstanter at efter et par timer larmer den igen.. tror tapen blev
blød af varmen.. øv
Cacba Out