Kan mit bundkort regulere blæserne?
Fra : Torben Madsen

Dato : 01-10-02 20:17

Bundkort: P4S5A. Jeg har prøvet SpeedFan som måler temperatur og
blæserhastighed (tilsyneladende korrekt) og fortæller, at det er en IT8712F
chip, der regulerer.

Jeg kan ikke få SpeedFan til at regulere blæserhastigheden. Er det fordi jeg
gør noget forkert, eller er mit bundkort bare ikke i stand til at regulere?

Med venlig hilsen

Torben

Fra : Peter Holm

Dato : 01-10-02 20:28

Jeg vil gerne vide det samme om mit:
MICROSTAR K7T TURBO2 6330.

Mvh

Peter

Fra : Tinky Winky

Dato : 01-10-02 20:32

> Jeg vil gerne vide det samme om mit:
> MICROSTAR K7T TURBO2 6330.

Ditto med ECS K7S5A.

Fra : Madsen

Dato : 02-10-02 02:23

Torben Madsen skrev:

> Jeg kan ikke få SpeedFan til at regulere blæserhastigheden. Er det
> fordi jeg gør noget forkert, eller er mit bundkort bare ikke i
> stand til at regulere?

Hvis du ikke får et svar her så prøv i news:dk.edb.hardware.bundkort.
Det er der alle bundkorts-eksperterne sidder. :)

Madsen.

Fra : Torben Madsen

Dato : 02-10-02 14:31

> Hvis du ikke får et svar her så prøv i news:dk.edb.hardware.bundkort.
> Det er der alle bundkorts-eksperterne sidder. :)

> [...]

Tak - jeg prøver dér også.

Hilsen Torben