HP blækpatroner.
Fra : Tonsen

Dato : 01-10-02 20:06

Hej.

Hvor købes de billigste blækpatroner til min printer HP 950C?

Mvh Svendsen.

Fra : Martin K

Dato : 01-10-02 20:10

http://www.edbpriser.dk/tilbehoer/blaekpatroner-show.asp

--
Martin K

Fra : ebbe

Dato : 01-10-02 20:43

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en meddelelse

> http://www.edbpriser.dk/tilbehoer/blaekpatroner-show.asp

Patronerne er lige store, men med forskelligt indhold, der er mindst 4 forskellige.
Det svarer til at du køber en karton mælk og der er kun en teskefuld nede i bunden, resten
er luft.
Jeg køber selv 51645A sort og C6578A farve disse patroner er helt fulde

Fra : tw

Dato : 02-10-02 15:34

> Hvor købes de billigste blækpatroner til min printer

Hej.. fyld dem dog selv !

Jeg fylder mine HP patroner for ca 35,- og de holder ca til 5-8
påfyldninger.
Her køber jeg blæk i 250 ml flasker http://www.activeprint.dk/
4 flasker for ca en 500,- kr seddel -

det er 1 én liter blæk !
det funker fint, og har gjort det i et år nu.

Thomas Westerberg
HP 950C?

Fra : Erik Daugaard

Dato : 02-10-02 17:52

Det svar og link du kom med her, var lige det jeg søgte efter - og så har
jeg endda ikke engang nået at spørge.

Nå, men et lille tillægsspørgsmål, for jeg er nemmerlig også igang med at
købe printer:
Er der nogen print/scan/kopier maskiner hvorpå man IKKE kan fylde både den
sorte og farve patronerne selv ? - for sådan éen skal jeg ihvertfald ikke
have.

Mvh. Erik D.

Fra : Niels Wang Hansen

Dato : 02-10-02 19:12

> [...]
>4 flasker for ca en 500,- kr seddel -
>
>det er 1 én liter blæk !
>det funker fint, og har gjort det i et år nu.

Er det vandfast ?

M.v.h
Niels Wang Hansen

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 02-10-02 21:56

> [...]

> 4 flasker for ca en 500,- kr seddel -
> det er 1 én liter blæk !
> det funker fint, og har gjort det i et år nu.
Fyld dem dog selv skriver du!

Jeg er helt enig. Gennem 3 år har jeg selv gjort dette og har sparet
adskillige tusinde kr, da jeg er storforbruger af min Epson Stylus Color
740
printer. Ca 130-150 kr pr 250ml flaske er ved at være gængs pris på det
alternative printerblækmarked, og kvaliteten er på fuld højde med de
originale patroner, som sælges til ågerpriser.
Afhængig af forbrugsmønsteret vil prisen for en genfyldning ligge i
området af ca 15-25 kr pr genfyldning (ca 10% af originalprisen).
Så derfor,- fat kanylen og kom i gang. Du lærer det hurtigt, da det
faktisk er nemmere end du tror. Der er intet at frygte, men en masse
penge at spare!!

Mvh
Bjarne