Argh - hvor er mine fejlmeddelelser?
Fra : Steen

Dato : 01-10-02 20:01

Sidder lige og laver noget asp - og så virker mit recordset åbenbart ikke.
Hm. Prøver at skrive min sql-streng ud - den ser fin ud. Så prøver jeg at
response.write RecordSet.eof og forventer et false - men den er tom -
ingenting!

Jeg ændrer min sql til "STELECT * FROM..." (stavefejl tilsigtet) - ingen
reaktion!

Jeg skriver "!/&#(/&shdfkjshdkfhsf8h934yt938h" midt i min kode - ingen
reaktion!

Jeg plejer da at få en fejlmeddelelse - en syntax error eller noget
lignende - hvor er den pludselig blevet af?

Mvh Steen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 01-10-02 21:20

Steen skrev:

> Jeg ændrer min sql til "STELECT * FROM..." (stavefejl
> tilsigtet) - ingen reaktion!
>
> Jeg skriver "!/&#(/&shdfkjshdkfhsf8h934yt938h" midt i min kode
> - ingen reaktion!

Arbejder du på den samme fil som du tester? Prøv at skrive noget ud
(response.write "hej" eller lignende) og se om det heller ikke
kommer med.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : Steen

Dato : 01-10-02 21:36

"Jens Gyldenkærne Clausen" <jens@gyros.invalid> wrote in message

> Arbejder du på den samme fil som du tester? Prøv at skrive noget ud
> (response.write "hej" eller lignende) og se om det heller ikke
> kommer med.

Jaja, hvis jeg response.writer "Hej!" kommer den midt inde i teksten! Og
hvis jeg skriver response.end stopper teksten midt på siden. Jeg får bare
ingen fejlmeddelelser, hvis jeg skriver noget forkert.

Mvh Steen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 01-10-02 21:52

Steen skrev:

> [...]
> teksten! Og hvis jeg skriver response.end stopper teksten midt
> på siden. Jeg får bare ingen fejlmeddelelser, hvis jeg skriver

Har du skrevet On Error Resume Next - eller noget lignende?

Fra : Henrik

Dato : 02-10-02 08:21

Det er ikke sådan at du bare
Reponse.Write "STELECT........"
du vil jo kun få fejlmeddelser hvis den er i:

Conn.Execute("STELECT......")

\Henrik

Fra : Steen

Dato : 02-10-02 10:31

"Henrik" <henrik@REMOVE_MEhejboel.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ikke sådan at du bare
> Reponse.Write "STELECT........"
> du vil jo kun få fejlmeddelser hvis den er i:
>
> Conn.Execute("STELECT......")

Selvfølgelig. Det er koden:

sql = "STELECT * FROM tabel"
set RecordSet = Conn.Execute(sql)

-som IKKE genererer fejl. Den returnerer bare ikke noget recordset.

Mvh Steen

Fra : Steen

Dato : 02-10-02 10:29

> Har du skrevet On Error Resume Next - eller noget lignende?

Nej, jeg bruger ikke "On Error Resume Next" eller lignende.

Mvh Steen